[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Vlissingen staat hier ook bij.

Staat best veel trouwens.

Ik heb mijn groep daarop gepromoot, maar alleen de “doorsluisgroep” omdat er +7 nummers joinen die ik niet wil hebben in de echte groep

+7 nummers?

Met 00 7 als begin, uit Rusland. Verspreiden materiaal die ik niet in mijn whatsapp wil hebben en ook niet in mijn groepen

Spoofers en hackers dus.

Ja ik zag het inderdaad, ben inmiddels lid van de raidgroup vlissingen:) dus dat wordt toch Raikou raiden!

2 Likes

Nee, mensen van allemaal obscure websites die willen promoten hoe zij biologie in de praktijk brengen

Succes!

Haha, nou lekker dan.

Ja snap ik. Wij hebben alleen onze telegramgroep gedeeld waarin gewone gebruikers niet in kunnen praten. Dus spambots en weet ik veel wat nog kunnen daar geen kwaad in doen.

Dat wil je juist toch? Weatherboosted!

alarmnummers 112 en 0900-8844 zijn in grote delen van het land onbereikbaar door een grote storing. Mensen in nood die met spoed politie, brandweer of ambulance nodig hebben kunnen bellen met 088-6628240 of via sociale media aan te vragen of naar openbare gebouwen te gaan.

Het lijkt verholpen te zijn

Jup, alleen was het ingame gewoon bewolkt…

En ook nog 2 hele suffe taalfouten.

1 Like

Gaan er ng mensen op vrijdag 05-07 naar Dortmund? en heb je nog leuke regionals die je wil ruilen :)? let me know ik ben er vanaf 08:00 op die dag

Nee, Dan ben ik in belgie

Nee ben er ook niet

1 Like

Ik had er graag willen zijn, maar helaas ben ik er ook niet bij.

1 Like