[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Ik ken ze niet. En zie ze heel af en toe. Ik heb geen idee waar ze vandaan komen.

Ik baal er wel van, 29 juni ben ik aan het werk. En waar ik zit is alleen een stop dichtbij. Ik kan wel gyms zien maar kan er niet naartoe :disappointed:

Ik ken de 89 man in onze gele appgroep ook niet allemaal. en de 945 uit telegram al helemaal niet. Hoeft ook niet. Alleen degenen die je uiteindelijk regelmatig tegenkomt bij raids in de buurt door af te spreken.

In monster is geen echt actieve groep. Er is wel een groot aantal oude en nieuwe spelers. Van 12 tot de pensionado. Gyms verkleuren soms 3 keer in een uur.

Alsof ik nog niet genoeg macht had voor mijn leeftijd :joy: heb een moderator functie gekregen bin de delft groep op whatsapp :joy:

1 Like

2 Likes

Vanmiddag ga ik naar Zwolle. Kijken of de Pokémon goed zijn daar

Hier in Schiedam is het niet zo veel boeiends.

Hey mensen, zijn er lui hier die raikou raiden in vlissingen volgende week?

Ik kom niet zo heel vaak in Vlissingen helaas. Heb wel gyms brons daar,

Nee, ik zit vast in Schiedam vanwege mijn werk. Wel een stop, helaas geen gym die ik kan bereiken. Het erge is, kan hem wel zien :sob::sob::sob:

Ahh jammer, ja mijn ma besloot dat weekend te nemen om een weekend weg te gaan… dus ik hoop daar nog wat spelers te vinden die er een aantal willen doen haha

1 Like

Heb je Discord?

Dan kan je toegang vragen tot de groep van “POKEMON GO WALCHEREN”.
Dat is een groep uit Middelburg. (En er gelijk een uitstapje van maken :stuck_out_tongue: )

1 Like

Wellicht te veel gevraagd, maar heeft iemand een idee hoe Pokémon go geregeld is in Elmelo?

@Darthreaver als je ooit in Rijswijk komt ben ie welkom haha

@Brobraam moet goedkomen Oma woont daar dus ben er vast wel eens! @MrHeineken88 Nope maak geen gebruik van discord maar wellicht iets om over na te denken

1 Like

Ben eigenaar van een Rijswijk groep en beheerder van de delft chat lol. Als je ergens in wil kan ik je helpen

Wat ik las is dat de chats via Whatsapp lopen, dat maakt het wel makkelijker.

1 Like

Geen groep die op TSR staat, wel een in Harderwijk. “GO HARDERWIJK E.O.”
Maar die accepteren weer geen leden via de invite op de website van TSR.

Er is wel een facebook. Misschien dat je daar wat aan hebt: https://www.facebook.com/groups/1073866296028505/

1 Like

Mijn groep staat op nwtv lol

Ik was vandaag in Rotterdam, maar op een Larvitar, 15/15/… IV Hippopotas en een Magcargo na was er ook niet veel boeiends. Wel een hoop Sunny Cherrim, maar na twee van die dingen ben ik ze alweer zat omdat ze niets anders doen dan uitbreken.

2 Likes