[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

zijn er uberhaupt mensen hier die gaan? Ik ga zondags. Ik weet dat kevin ook gaat, alleen niet wanneer.

Heb vorige week nog mezelf ingeschreven. Kreeg zelfs nog een uitnodiging, maar alleen donderdag en vrijdag zijn nog beschikbaar en die kan ik niet vrij krijgen dus helaasch. Had ook pas besloten dat ik opzich wel wilde gaan nadat Cranios als spawn was aangekondigd.

Ik wil wel gaan maar mijn portomonee zegt “gaat niet gebeuren”. :man_facepalming::joy::rofl:

Ik wil ook wel gaan, maar bij mij is het de agenda die zegt dat het niet gaat gebeuren.

Ah jammer mensen. Ik heb er wel tijd voor vrij gemaakt haha, gelukkig werkt de portemonnee ook mee😂

1 Like

precies dit, dat is ook de reden dat ik niet kan gaan.

Ik ga op zaterdag met een groep van 8. Nu al zin in!

Dinsdag na mijn toetsen maar even een ex raid bezoeken waarvoor ik van een ultra friend een invite heb gekregen… alleen is het eventjes fietsen vanaf huis lol

Meer mensen die naar Parkpop gaan vandaag?

Nee, ben weer aan het werk. Heerlijk weertje voor Parkpop.

Zeker

https://www.ad.nl/tech/kevin-27-is-luidruchtige-pokemon-trainers-spuugzat-en-dwingt-maker-tot-actie-was-er-klaar-mee~ae5d4ebb/

Ex pasjes!

Nope.

Als Ossenaar weet ik over welke gym dit gaat. Er is 1 gym in Oss waar geen raids meer op spawnen, dat moet deze zijn. Het rare hieraan is dat die gym al maanden op slot zit, al zeker een half jaar. En daarmee is dit bericht zeer achterhaald.

Daarnaast weet ik zelfs wie die ‘man van in de 40 met 4 telefoons’ is, al ontkent ie dat omdat hij tegenwoordig met 6 telefoons op pad gaat, niet dat het überhaupt uit maakt. Ik ben ooit bij die gym aangesproken door een bewoner wat wij daar steeds deden en die vertelde mij over een bepaald merk auto die nogal eens lomp parkeerde daar, dan weet ik genoeg.

Dat gezegd hebben, zielig mannetje om daar zo moeilijk over te doen. Ik ken onze community en net als in alle andere steden kun je van PoGo spelers geen last hebben. Je kunt het niet eens zijn met een hobby maar dit is sneu.

1 Like

Heb er weer 1 op een onmogelijk tijdstip: 13:00 op Jupiter.

What are yall saying

We’re talking Dutch in the DUtch players chat.

2 Likes

We’re all gossiping about other members here who claim to quit the game and still stalk the forum.

3 Likes

I understand it just looks like gibberish to me but I assumed the way we type looks Like juberous to yall I think I need learn Dutch

1 Like