Ik heb trouwens ontdekt dat als je gek wordt van de requests, Dan kan je je trainercode veranderen. Is dan nieuw?
Kan allang
Viel mij nu pas op. Het is trouwens om te janken in de chat. Zo veel trainercodes. Zijn de andere op vakantie of zo? Ik zie jou alleen maar die ellende opruimen.
Wacht een vraagje @MrHeineken88. Zie jij nog steeds al die friend codes in de General discussion? Want volgens mij ben ik daar alles voor precies niks aan het verwijderen
Nee die zijn ook bezig hoor, alleen ik ben meestal sneller
Ik plak ff wat ik nu zie. Haal het plaatje weer weg.
Wat ik al dacht, alles voor niets🤦🏻♂️
Zo ziet het er bij mij uit:
Geen friend codes. Snap het niet meer maar blijkbaar is alles voor iets geweest
Stuur anders ff een bericht aan Bag of Thor.
Die kunnen er ook niks mee denk ik
Maar er is ook bewijs dat het wel werkt als het goed is
Ik weet nog dat er mensen blij waren dat 62 posts gesplit waren en de General discussion eindelijk weer een General discussion was
Daarom snap ik het niet…
Ik zit nu mobiel. Als ik terug ben van de boodschapen zal ik op de.pc kijken.
Edit: nu zijn ze ook bij mij weg. Denk dat er een cache fout in de chat zit.
Als er nog een aantal mensen meer bewijzen of ze wel of niet de friend codes zien dan ga ik met het team nog een andere oplossing bespreken maar ook daarvan is nog de vraag of het zal werken
Oh das beter om te horen
Misschien kan Thor een bericht naar de makers sturen?
Ik zie er een aantal wel, maar andere stukken zijn ver leeg. Ik krijg de indruk dat het wat traag update.
Sorry dat ik gifts niet open heb al te veel gifts geopend vandaag
maakt niet uit. ik stuur gewoon standaard. wat niet geopend wordt, wordt niet geopend. geen probleem hoor
Beste mensen ik ben dicht bij level 12 van Ingress daarmee zou ik toegang krijgen tot OPR en hierop kan ik pokestops die zijn aangevraagd door andere mensen (lvl10) goed of afkeuren. Als jullie meer en sneller pokestops en gyms willen in Nederland zouden jullie kunnen helpen door mij jullie e-mail (google/gmail) door te sturen via PM.
Na mijn uitnodiging hoef je alleen maar level 3 te worden in ingress, dit is best makkelijk. Ik moet nog een aantal mensen namelijk “recruiten” voor een gouden badge die je nodig hebt om lvl 12 te worden.
bvd!
Ook Physic
Ik zou je graag willen helpen maar ik heb al een Ingress account
Waar in nederland woon je eigenlijk?