[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

In Zuid-Holland.

Waar in zuid Holland? Ik woon in Rijswijk namelijk

Kun je stops aan vragen van ver af?
Ik heb trouwens een 2de email je kunt die recruten

Het gaat per regio/cell/provincie volgens mij weet ik niet helemaal zeker. Maar de wachtrij is lang, zelfs als ik geen pokestops binnen jullie omgeving tegenkom, maak ik de wachtrij wel weer korter voor andere reviewers :wink:

Ik heb namelijk heel weinig pokestops

Nee officieel niet, want me mag geen fotos van een beeldscherm nemen. Dus je moet echt op locatie zijn om een stop aan te vragen.

Ik heb er genoeg, maar ben liever lui dan moe, ik zou wel een stop voor de deur van de buren willen, kan ik vanaf mijn bed spelen :crazy_face::joy::rofl:

Ik heb een mooie plaats voor een Pokestop vlak voor mijn deur, maar niemand heeft er nog wat mee gedaan tot nu toe. Ik heb Ingress geïnstalleerd maar ik snap er niks van dus dat wordt wachten op POI Submission.

Ik heb ook wel een mooie plek, heb er al een naam voor.
“De duistere steeg” :rofl:

Ik heb een speeltuintje bij de voortuin. Nee echt, alle speeltuinen in heel mijn stad zijn Pokestops of zelfs Gyms, behalve DEZE ENE! (en een paar anderen.) :man_shrugging:t2:

Zelfs de meest belachelijke dingen hier zijn een PokeStop. Letterlijk: Er is hier een PokeStop genaamd ‘Swingset’. Nou ja, hoe meer Stops, hoe beter toch?

Ik zou moeten nakijken of die steeg nog in het zelfde raster zit als de dichtst bij zijnde Gym.

Als dat zo is moet eerst de steeg een stop worden, en dan later nog een stop in het zelfde raster. De oudste stop wordt dan een gym. Dan ik een gym beheren van af mijn bed of de bank met een biertje er bij.
:joy::rofl::joy::rofl::joy:

Ja speeltuintjes doen het goed bij Ingress spelers… Helemaal niet vreemd verder.
Als die al is aangevraagd is het een kwestie van tijd voor je daar een stop hebt. En zo niet moet je een Ingress speler vinden die het kan aanvragen.

Mijn idee!

1 Like

Geen idee of ‘ie aangevraagd is. Heb niet zoveel verstand van Ingress😬

“mijn steegje” is staat zeker niet op de lijst. Het enige wat door de straat komt is dat asociale joch die worden uitkraamt die je niet uit de mond van een 9-10 jarige wil horen.

Nog niemand gezien in de straat die Pokemon Go speelt.

Nee dat kan je ook nergens vinden. Alleen de aanvrager krijgt een ontvangsmailtje.

12+ of 18+

18 plus taalgebruik. En het joch heeft geen enkel fatsoen. Helaas nemen de andere kinderen het over. Nog niet zo brutaal, maar het liegen en taal gebruik wel.

1 Like

Net ff 3-4 km gelopen, zijknat geregend maar wel een interessant rondje.
112 moeten bellen voor een uit de hand lopende burenruzie/huiselijk geweld. 3 auto’s, motor agent, arrestante bus. Dacht ff rustig een rondje te lopen.

4 eieren uit, 2 nieuwe soorten waaronder een grandbull van 32 cp(zet ik zo ff in het AR photo thread), 23 pokemon gevangen (+4 eieren, Numel, Togepi, Alola Sandshrew, tyrogue)

Zo nu eerst maar een Radlertje

Togepi? Tyrogue? Van allebei maar één in total gehatcht😅

1 Like