[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

96%iv. :star_struck:

2 Likes

Da’s een mooie… Mijn Mew is ‘maar’ 82% IV…

2 Likes

Het is nog mooier, ik ving een 70% Raikou met een excellent curvebal. Toen was Mew klaar. Heb trouwens geen idee wat 8/8 voor research was. Die had ik blijkbaar al klaar.

Mew vangen dacht ik.

1 Like

Stage 2 evolve van gras

Nou, het heeft even geduurd, maar ik heb ook een forumaccount aangemaakt. Las al wel dagelijks mee, maar had geen behoefte een account aan te maken, tot vandaag dus. Het begon toch teveel te kriebelen om wel te reageren :smiley:

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, als je nog een friend nodig hebt voor de 2e Celebi Quest: PM me :wink:

3 Likes

Een ding, code mag je alleen in de megathread zetten

welke code :wink: thnx

Friend code

1 Like

I know, had de originele post al aangepast

Ik vind het prima om je FC te hebben

Yaaay
Ik kan eerste legend raid bij mij in het dorp ooit gaan doen

2 Likes

Gefeliciteerd :confetti_ball::tada: (is mij nog niet gelukt, ben vaak te laat hier voor een T5 raid.)) Laathet weten als je bij stage 2 van Celebi ben. Stuur ik je mijn code wel. Hoef je dan nog maar 2nieuwe vrienden. :wink:

1 Like

Welkom zou ik zeggen. Stuur je zo wel ff een pm, heb nog 2 vrienden nodig (hou het beperkt tot mensen uit dit thread voorlopig :blush: )

Ik ben hier bij 11 (volgens mij alle elf EX) Gyms en niet een heeft een raid. Ja, over een uur komt een Tier 3 boss uit, maar goed

1 Like

Dat had ik dus ook😂

1 Like

Heb 80 friend invites gekregen xD
En ben al bijna bij 3

Heb zo een t5 raid, vlak bij. Maar moet zo eerst langs een kolonie boze wespen en dan boodschappen doen. Gelukkig volledig immuun voor wespengif. Ben al tig keer gestoken.

Nou veel plezier ieg.

1 Like

Ben nog opzoek naar het nest, kan ik die ff vol spuiten. Maar helaas nog niet gevonden.