[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Succes.

@MrHeineken88 we gaan door naar Uranus

Dat ga je in drie uur niet redden😛

Denk het wel. Ze waren al klaar voor ik er was. Dus maar weer naar huis. Boodschappen doen en de rest van de klusjes.

Ben ik weer op tijd klaar voor het schaatsen.

Ik ga toch binnen kort mijn haunter evolueren.

1 Like

Dat was eigenlijk niet wat ik bedoelde. Wel zonde trouwens. Nou ja, bij mij is het ook weer niks geworden. Wel een 100% Pinsir😋

1 Like

Ik heb wel een lvl 28 cp2000+ pinsar. Wel een laag over 56 of zo

Geen Shiny voor mij. Geen pasjes of coins meer

Was je wel op tijd op Uranus? :stuck_out_tongue:

Heb nog een stuk of 15 premiumraid pasjes :grin:
Ik gebruik ze nooit. Raid niet zo vaak en meest maar 1 of 2 keer per dag. En als je een dag overslaat kan je 2 keer op die dag raiden. :crazy_face:

1 Like

21 Gengar, 2 shiny en blijkbaar een shiny Pinsir geplust. Niet slecht.

1 Like

Die codedumpers zijn echt schijt irritant. Ik snap niet dat ze niet gewoon verwijderd worden op plaatsen waar ze niet thuis horen.

General discussion en de complete “friendship & trading” nu gemute.
Zo, kan er nu ook niet meer per ongeluk op klikken, ze staan in de blocklist van uBlock & BlockSite.

#frustratiedingetje

2 Likes

@MrHeineken88 wil je een ex pasje voor woensdag om 13:00 bij “speeltuintje van nora en Zoë” ?

Van kinschotstraat delft

Dan kan ik helaas niet, ben wel in de buurt maar moet tot 15:00 werken.

@Kevin260709 Waarom heb jij je “Level 40 Club” label nog niet gehad?

Ik denk omdat hij al ‘Regular’ had staan.

Je kan kiezen toch. Level 40 Club staat gelijk aan regular, maar je heb een lvl 40 categorie.

Lol
Ik ga die aantikken aangezien ik binnen 22 uur level 40 ben

Ik ben pas 100k onderweg in lvl 31.

1 Like

Heb weer een Ex-Raidpass, na 1x Raiden :grin::grin::grin:. En weer is de kans groot dat ik niet op tijd ben, want het is op het moment dat ik weer moet werken en net klaar ben. :man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming:

Dit is compleet speculatie maar wat ik geobserveerd heb in alle EX-raids die ik hier voorbij zie komen elke week (en dat zijn er VEEL). Zoek een EX-raid gym waar vaak EX-raids later op de dag op zijn. De tijden lijken niet echt veel te veranderen als ze eenmaal op 1 tijd geweest zijn.

Veel gyms hebben hier vaak EX-raids tussen 12:00 en 15:00, maar er zijn er 2 of 3 die eigenlijk altijd 16:30 of later zijn.