[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Als ze nu is op zaterdag zijn kan ik misschien wel een keer.

1 Like

15 en 22 December als het schema hetzelfde blijft :stuck_out_tongue:

Ik hoop dat ik community day kan doen. Voel me niet lekker en heb al een verhoging na vandaag

Ik heb spierpijn van gisteren, zaterdag zal het wel over zijn. Moet zaterdag nog ff naar Alexandrium. En daar is het nog al karig met stops en zo.

Succes iig.

1 Like

@MrHeineken88 gisteren hadden wij met scouting een spottershike. We werden gedropt bij de scoutinggroep daar in monster en we mochten niet door de leiding gezien worden en we moesten terug naar zwembad de Schilp (in Rijswijk):joy: weet ik meteen waar de stop “tornado” staat van die glijbaan

1 Like

xD

Succes met Community Day straks iedereen.

Jullie ook!

Hebben jullie het al gemerkt, de gen 4 evolutie s van eerdere Gens zijn live.

Niet alle trouwens. Yanmega nog niet in ieder geval.

Ben te lui om er naar toe te lopen. Maar dit is de eerste van de nieuwe die ik op de “radar” zie.

1 Like

Ja, sinds gisterenavond al vgm.

Buizel on “radar” @MrHeineken88 :grin:

1 Like

Er zijn weer nieuwe stops bij gekomen gisteren. Heb er al 2 dicht bij mijn wandelroutes gezien. Misschien zijn er nog meer. :blush:

1 Like

Er is er een boven de tunnel bij de colijnlaan, van den Dussenweg en de van kinschotstraat

Ben net ff weg geweest, ik zag dat ik nu ook een nieuwe Gym er bij heb. Een van de oude stops is een gym geworden.

1 Like

nieuwe stop op school! Kan nu 2 lures tegelijkertijd aanzetten

2 Likes

Mijn GPS ging weer ff trippen. Ik stond op de Beatrixlaan te wachten voor het stoplicht. Zal de “sneeuw” zijn.

1 Like

Is dat niet daar bij de beatrixlaan en de Westlandseweg bij het grotius college of zoiets?

[edit] laat maar, er staat geen stop op dat kruispunt dus daar is het niet

1 Like

Kwam bij de Plus vandaan. ff wat te drinken gehaald voor in de file :rofl:

1 Like