[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Ik keek toen ik klein was altijd de Teletubbies op zon cassettebandje. We hadden die afleveringen opgenomen met zon cassetteband recorder. K heb nog steeds die band :joy:

1 Like

Haha ja zoiets dacht ik eigenlijk ook al. Het is meer een manier van zeggen van: Er zijn wel meer dingen die niet mogen en toch gebeuren.

1 Like

1000 posts!!

1 Like

Wow nooit gedacht dat ik zoiets groots zou maken
Als je het zo bekijkt ben ik eigenlijk de bron van de forums

2 Likes

Lol van de grote topics jep

1 Like

Niet van de friend code megathread🤓 da’s nog altijd de grootste topic (en dan heb ik het nog niet over de General discussion).

2 Likes

Ik ben zelfs de maker van eerste challenge en van eerste regionale chat

1 Like

lol jep. Inventief ben je zeker haha. Misschien bracht mensen dat ideeën om nieuwe challenges te maken

2 Likes

Haha ja, maar misschien moet je de jonkies ff uitleggen wat dat zijn, cassettebandjes. :rofl:

1 Like

Dat was een VHS (Video Home System). Een videoband
en videorecorder noemde we dat toen :crazy_face:

1 Like

De videoband:

De cassettebandjes:

2 Likes

Lol, heb bijna een kwart van alle berichten gepost hier :rofl:

Edit: Wat een klepzijker ben ik toch :rofl:

1 Like

Caterpie ook, bendankt :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Dat is nog wel het leukste van die grap altijd. De “jongeren” kijken altijd zo raar :stuck_out_tongue:
(Ben zelf ook nog maar 27 maar ik kan me nog wel wat vakanties herinneren waar ik uuuren naar die dingen heb zitten luisteren)

wow, het onthullen van je leeftijd, maar voor een beperkt publiek.

2 Likes

Altijd zo irritant als de tape die erin zit los raakt…

1 Like

Ik ben 30. Ik ben van na de bèta max oorlog :rofl:

De jongeren snappen ook niet wat een potlood en een cassettebandje met elkaar te maken hebben :wink:

Je kon op een cassette bandje tekenen?

Met een potlood proberen het bandje niet te beschadigen als je het er probeert erin terug te zetten. Ik zei al ik heb ze NET aan meegemaakt