[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Haha daar was ik van maandag tot donderdag voordat de zomervakantie voorbij was. Ik zat toen in assel

Ik woon 45 minuten van een kantoor in Niantic! :star_struck:

2 Likes

Ik heb in Niantic nog nooit een kantoor gezien🤪.

2 Likes

Wat is Ingress? En je bedoeld level 35 in Go ?

Jep. TL35 betekent Trainer Level 35.

Lvl 10 im ingress is als urban hetzelfde als lvl 35 worden
Als rural is het gewoon onmogelijk

Zo nu de telefoon maar weer ff aan het infuus. Het is zo lekker de laatste dagen. Gisteren 11,8km gelopen, vandaag staat de teller op 8,6km. Als mijn telefoon weer wat power heeft ga ik nog ff lopen.

1 Like

Ik doe op het moment niet zoveel meer. Game begint een beetje boring te worden. Het enige wat ik nu nog doe is dagelijks op zijn minst een quest and that’s it. Een event of iets of gen 4, dat is wat de game nodig heeft. (Al zal ik denk ik wel weer iets meer gaan spelen met de Triple Stardust.)

2 Likes

Eindscore: 106 duskull gevangen en 14,6km gelopen. Nu de enorme berg Pokémon uitzoeken. :yum:

1 Like

Wow jij hebt veel tijd
Ik ben nu lvl 35 dus dan kan ik later misschien pokestops submitten

Ik ben ook Nederlands. Heb alleen niet de tijd genomen om op forums te gaan zitten. Tot nu…

2 Likes

Heb spierpijn in mijn kont van al dat lopen :rofl:

Welkom. :sunglasses:

Ik kan een fiets aanraden. Werkt toch net iets lekkerder vind ik zelf.

Heb geen zitvlees…

Tsja, daar kan ik niet mee helpen :stuck_out_tongue:

1 Like

Fietsen met je Telefoon wordt verboden vanaf 1 januari 2019 by the way

1 Like

cassettebandjes kopiëren mocht ook niet maar dat heb je vroeger vast ook gedaan :stuck_out_tongue:

1 Like

Ik heb die maar net meegemaakt. Ben geboren in december 2002

1 Like

dan heb je cassettebandjes echt niet meegemaakt. In die tijd waren we allang over op cd’s, discmans, en de voorloper van de mp3speler: de MD-speler.

2 Likes