[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Waar ik ben kun je bijna zwemmen op straat
Ben op vakantie btw

@KingQ07 Je zit in Centerparcs in America, in de Aqua mundo en je zit op de grond?:crazy_face::crazy_face::crazy_face:

Heb ff een poll gemaakt. Had al langer het idee. Credits voor @Pokemon die mij het laatste duwtje in de rug gaf :wink:

reward-for-discarded-items

Had net een top kwartiertje: Een Raikou, een Venausar en een Scyther.

Just nog wat Ghost Pokémon. Maar heb in Delft een Shuppet nest gevonden via de Nest radar.

2 Likes

Lol ok open die link en Ik land meteen naast de watertoren


Fun fact: ik heb iets verder naar rechts in dat parkje een keer een ex raid gedaan (Granito 4 objecten)

@MrHeineken88 een Ghost, speciaal voor jou😛

En Mareep voor mij omdat CD faalde

2 Likes

:rage::rage::rage:
Kreeg snorlax geen raikou

Cool
Ik heb bij mij in dorp geen nest

Geen idee hoe dat weer kan. Het nest zit in Annageer.

Dan was je te vroeg. 22:00 ging het pas in. Als je daarvoor de 7e stempel kreeg, was je te vroeg.


Bron

Gisteren ineens heel veel spookpokemon. 1 gastly en 4 shuppets. Nog 2 en weer een stap dichter bij Mew

Zal @ reversal blij mee zijn :joy: girafarig

Haha, hoezo dat?

Wies dat

YouTuber. Laatste Pokemon die hij nodig was is girafarig. En die had hij meteen getransferred toen hij m voor het eerst ving

Tele2 storing in het buitenland. Lekker dan. Gelukkig heeft de camping wifi maar dat werkt natuurlijk weer niet🤬

Het duurde letterlijk 15 minuten voor ik eindelijk de site een keertje kon opstarten, ben benieuwd hoelang het gaat kosten om dit te versturen🤬

1 Like

Hoi, alle.

2 Likes

I should say “allemaal” instead of “alle”.
“Alle” is more used when talking about things not people

1 Like

Wat bedoel je