[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

?huh?

Dat het internet bizar slecht is en ik voorlopig niet op de Hub kan zijn

1 Like

Dat kan natuurlijk niet. Dat is slechte planning. Altijd bij het boeken de internet condities checken. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Het lag er random uit… :man_facepalming:t2:
Gelukkig is het weer terug nu

1 Like

Kijkvoer: DON’T POWER UP ANY POKÉMON UNTIL YOU WATCH THIS!! Klinkt als clickbait, maar is het niet. Het is een handig filmpje die je aardig wat stardust kan besparen. De video is van Trainer Tips.

Haha. Ik power Pokemon die ik nodig heb. En ik power nu Pokemon tot level 40 omdat ik het leuk vind

2 Likes

Lol daar kijk ik ook naar maar alsnog powerup ik als het kan mn 3600cp mewtwo

1 Like

Community Day:Voor Umbreon & Espeon moet je 10km lopen met een Eevee.Wil je een Umbreon,kan je het in de avond doen of Tamao noemen en evolven na dat je met Eevee 10km gelopen hebt.Wil je een Espeon,dan kan je hem Sakura noemen en na dat je met de Eevee 10km gelopen hebt.Als je hem geen naam geeft en hem niet in de avond hem geevolved hebt is het espeon.Als je Eevee dit weekend(oftewel Zaterdag of Zondag) evolved,leren alle Eeveelutions de move “Last resort”.

Tot maandagavond 22:00 zelfs.

1 Like

Weet ik

Krijg je dan nog last resort?

Ja

1 Like

De eerste Eevee is binnen. Gelijk een shiny :stuck_out_tongue:

Dat heb ik echt op heel veel CD’s gehad

Vandaag niet helaas

1 Like

Gevangen terwijl ik nog aan het ontbijt zat. Heb veel spawns om mijn huis. nu net weer 2 gewone.
Morgen ga ik echt op jacht, vandaag doe ik het rustig aan.

1 Like

Same
Vandaag rustig
Morgen jacht
Morgen kan ik naar een plaats met 20 pokestops!!

1 Like

Ik moet morgen werken, maar dan is het uitgestorven daar en heb ik de kans om alle spawnpoints na te lopen op en naast het terrein. En dat zijn er heeeeel veel.

Ik hoop op tenminste 3 shiny’s. Ik heb er al een voor jolteon, nu nog een voor umbreon en een om als eevee te laten.
De stats maken me niet eens uit, want het is een shiny.

1 Like

Ik: Vandaag echt op jacht en morgen echt op jacht

Bij mij zat er trouwens een Beldum in mijn huis; Ik zie nu echt heel veel Beldums de laatste tijd

2 Likes

Mij ook niet

2 Likes

ik heb er 2 gezien, maar de spawn tijd was te kort om er te komen. Maar heb er een uit een ei :stuck_out_tongue: