[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Nope, tot nog toe de legendary shinies alleen, niet non-legendarische shinies

1 Like

Voor de mensen die denken dat het Articuno day om 9:00 start:deze zomer zijn we van UTC+1 naar UTC+2 gegaan oftewel 11:00 tot 14:00.
Ook CD start om 11:00 tot 14:00!

3 Likes

Wacht
Wat
Is nederland 100 km verplaatst en zitten we in een andere tijdzone?!?!?

Zomertijd :wink:

Je krijgt vandaag vijf gratis passen! Maar niet tegelijk:

Articuno Day tip: We’re so excited for Trainers to earn up to 5 free Raid Passes! Please keep in mind that you can only hold 1 free Raid Pass in your inventory at a time. Participate in Raid Battles with your friends and family during the 3-hour event until you’ve earned 'em all!

Je moet dus iedere keer opnieuw draaien als je hem hebt gebruikt!

1 Like

Dacht dat het de hele dag was… :persevere:

Was pas 15:00 wakker.

Jammer, geen shiny Articuno voor mij. Moet ik het maar met de gewone doen.

1 Like

Aiii, jammer man.
Heb hem ook niet trouwens: Je bent niet de enige😉

2 Likes

Heb wel een Articuno en ben pas net begonnen, een kleine 3 weken. :stuck_out_tongue:.
7 dagen na dat ik begon heb ik een Articuno gevangen. Niet eens zo slecht, 84% IV.

1 Like

Haha, tja. Heineken is een bijnaam die ik al heb vanaf de basisschool. Het is een verbastering van mijn achternaam. :rofl:

1 Like

Had em al gelezen :joy::rofl::joy::rofl:

1 Like

Moet je eens op dat oranje potloodje rechtsboven in de hoek drukken. Kun je m nog een keer teruglezen.

3 Likes

Protip dan, aangezien je zegt dat je een nieuwe speler bent:
Goed lezen als er event aankondigingen zijn. Of gewoon bij alles eigenlijk.
Deze website helpt goed voor als je wilt weten wanneer een gepland event begint/ hoelang een event nog duurt:
https://p337.info/pokemongo/

En in de hoop dat je dit nog leest voor je gaat slapen: Community day morgen is tussen dezelfde tijd als dat Articuno vandaag was. 11:00 tot 14:00.

Succes.

2 Likes

Thanks voor die website!

1 Like

Waar woon jij in Nederland?

1 Like

Ik heb het gelezen, het heeft me wel wat leuks opgeleverd.
2x een shiny Squirtle, wel met bagger IV’s, maar dat geeft niet.
2 shiny’s op 31 gevangen Squirtle is zo slecht nog niet denk ik. (nr 2 & nr 21 waren shiny [nr 698 & nr 718 van alle pokemons]). Kon niet meer vangen, want tja op je werk schijn je te moeten werken :stuck_out_tongue:
Vanavond maar een paar uurtjes aan de wandel geweest. Totaal vandaag 125 Pokémon gevangen.

Baal er wel van dat het niet gelukt is om “Sunglasses Squirtle” te krijgen.

Ben trouwens geen groentje wat Pokémon betreft. Ben er al bij vanaf Blauw en seizoen 1 op tv.:smirk:

2 Likes

't Westland.
En Jij?

1 Like

Je bedoelt toch shiny “sunglasses squirtle”??
Die kon je alleen uit field research krijgen en gewoon met sunglasses moet ik er wel 30 gevangen hebben.

Ik heb geen van beide. Ik had een ernstig gebrek aan gras soorten op mijn werk. Heb wel een Charmandernest in bereik, maar die krengen zijn nog al koppig en kosten een vermogen aan ballen. Ze ontsnappen zelfs uit Ultraballen met een Great curveball en een Razz Berry. En ze hebben meest nog bagger IV’s ook.

Dat waren nu precies de 2 Field Researches die ik had waar ik een pokemon kon krijgen. Is wel gelukt uit eindelijk, maar vanavond pas toen ik ff de duinen in ging voor een goede lading grassoorten en onderweg nog wat vuur soorten. 2x een Bulbasaur gehad. nog 2 Field Researches gehad en voltooid, maar ook niets spannends.

1 Like

Vreemd.
Voor mij gaf 99% van de stops die ik spinde tijdens community day ‘catch 5 squirtles’ als field research. Waarvoor ik dan ook iedere keer een sunglasses squirtle kreeg, met kans op een shiny versie.
158 squirtles gevangen.

1 Like

Nou, lekker dan, die heb ik dus niet gehad. Ik heb vanaf mijn werk terrein 3 stops en 3 gyms die ik kan bereiken. Buiten mijn werk terrein een veelvoud. Ik heb er zo veel gehad. Ook buiten het terrein. Heb de field researches verwijderd om andere te krijgen, ook die waar je een Pokémon voor krijgt, maar die kreeg ik steeds gewoon weer terug. :persevere:

1 Like