[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Maar je hebt toch nog shinies gevangen. Dan heb je toch echt pech gehad met die 3 stops…

2 Likes

Ja, maar ben ook even buiten het terrein geweest en daar heb ik ook nog 4 stops gehad.
Had gisteren wel een goeie Summerstyle pichu 89% IV uit een 2km ei.
Compenseert het wel een beetje.

1 Like

Precies, die versie van pichu heb ik dan weer niet. Je moet ook wat geluk hebben.
Ik dacht gewoon dat iedereen die meer dan 1 stop spinde, ook die field research ‘catch 5 squirtles’ moet gehad hebben. Was dus niet zo…

2 Likes

Je hebt nog wel even tot het einde van dat “event”. Dikke kans dat je nog wel een Pichu krijgt.
Ik heb een enorme berg Pikachu’s. Die moet ik nog ff uitzoeken welke ik aan houdt en welke ik weg doe. Heb tot nu toe 2 Pichu’s en beide uit het ei in Summerstyle.

1 Like

Ik heb de topic maar op Normal gezet🤣

Ehhh???

1 Like

Zuid Limburg

1 Like

Wat is een gebrek aan grassoorten?
:rofl::rofl::rofl:
(Grap)

1 Like

Lol dat is 5 minuten fietsen. Ik ben de beheerder van de Rijswijk raids 3+ groep :joy:
Ik ben zelf erg actief binnen Rijswijk en delft-noord. In de vakantie ga ik proberen in wateringse veld gyms goud te maken

Heb je toevallig de link van de Westland raids groep? Ik heb een klasgenoot die daarin wil

1 Like

Op mijn werk heb ik er last van, bij mij thuis in de directe omgeving ook. Maar een kilometertje lopen en ik ben in de duinen, daar zitten er wel veel.

Ik zit niet in een raidgroep. Als ik zin heb in een raid loop ik er heen en kijk ik wel of er genoeg mensen zijn.
In de weekenden is dat meest geen probleem. De laagste categorie Raids kan ik ook in mijn eentje aan. Cat 2 scheelt niet veel meer om die alleen te kunnen doen. :stuck_out_tongue:

Kan trouwens 6 gyms zien vanaf mijn bank. :stuck_out_tongue:

I kan er 2 zien en heb nog nooit een legendary raid gedaan bij mij in het dorp

Ik heb ook nog geen legendary raid gedaan bij mij in het dorp, maar dat zal niet zo lang meer duren denk ik zo.

Ik kan level 1 2 en 3 alleen doen.

1 Like

Je kan niet level 4 of 5 raids alleen doen.

1 Like

6 maar?

Vind het nog veel, ik woon ongeveer 1km buiten het centrum van mijn dorp. Maar het wordt tijd dat ik mij is in Ingress ga verdiepen, want een Pokestop bij de buren lijkt mij handig :stuck_out_tongue:. Wie weet wordt het zelfs een gym, maar dan moet ik ff kijken bij welke buren, anders ligt er al een andere gym in het zelfde vierkantje op de kaart :stuck_out_tongue:

Ik woon in het centrum van mijn dorp
Ik kan 2 gyms zien

Zijn bij mij in het dorp maar 2 gyms

Het weer was een beetje van slag vandaag. De animatie liet regen zien, maar volgens het symbooltje was het bewolkt. (Uienradar zei wel dat er regen kwam, maar die 1,5 druppel telt ook niet echt. Vond die regen geen probleem, want heb nog geen Rainy castform.