[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Ja klopt. Komt nog goed uit zo met die A4 die afgesloten is :stuck_out_tongue:

Diglett is hier dus niet gelukt uiteindelijk. Eindstand 0 shiny uit pakweg 900 Digletts… Zodoende maar 1 geruild voor een Spoink die ik over had en vandaag krijg ik de tweede voor een Meditite waarvan m’n maat nog een tweede wil.

Dat is balen. Ik heb er maar 1. Hopelijk vind ik er nog een. Heb gelukkig weer wat normale digletspawns hier

@Darthreaver

Ik ken mensen in Enschede, maar die zitten totaal niet in de Pokémon wereld. En ik weet het niet zeker, maar vgm zijn ze naar den haag verhuisd :joy::joy:

Maarreh, welkom op dit forum.

(Ja ik zie het dat je hier eerder kwam, maar dit laat zien dat je niet een letterlijke eendagsvlieg bent haha. Als ik elke eendagsvlieg welkom heet dan ben ik wel even bezig lol)

Test 2
(Trying to move this to other chat from the general discussion)

Bedankt man, nee ff laag pitje maar nu helemaal bij!

1 Like


Krijg nou wat :joy:

@Autofan1985

1 Like

@MrHeineken88 @Autofan1985

Doen jullie volgende week zaterdag mee met de lapras day raids vanuit Rijswijk?

https://chat.whatsapp.com/BWDjM37jxTA0E8KvD7BhMH

Het start bij “Jupiter” in planetenpark

Nee, gaat en niet worden. Heb dan een scheepsramp ingepland. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Wat? :joy::joy:

Een scheepsramp, zo als ik het zei :rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Gezellig zeg, spoorwijk. Eerst die gasexplosie nu dit

Wat bedoel je daar mee?

25 Mei is er een hele grote scheepsramp oefening voor de kust van Hoek van Holland meer dan 400 figuranten.

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ahhhh. Nu snap ik het!

1 Like

@Autofan1985 thx voor de invite

Ik ga er 1 in Ridderkerk doen. Laatste keer kwamen we zo tot 33 raids en momenteel zijn er geen Ex-raid gyms bezet volgens mij. :slight_smile: Zou misschien dus zelfs nog iets moeten kunnen verbeteren, maar ik meen dat de volgende wave de avond voor de raid day is…

1 Like


@Autofan1985 mag ik vragen hoe jij en je maten al die accounts kunnen reguleren zodat niemand op twee accounts tegelijkertijd zit?

Goed communiceren voordat we iets doen. In principe speelt ieder voor zich, maar soms komt het voor dat er dan 1 een raid kan doen. Dan overleggen we even of het kan en dan doet de andere niks tot een kwartier na die raid.

1 Like