[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Goed communiceren voordat we iets doen. In principe speelt ieder voor zich, maar soms komt het voor dat er dan 1 een raid kan doen. Dan overleggen we even of het kan en dan doet de andere niks tot een kwartier na die raid.

1 Like

Donderdag loop je overigens weer kans me te zien in Rijswijk @Brobraam. Dit keer inclusief de vierde persoon van ons clubje. :stuck_out_tongue: Ook een L40, maar dat zal je vast niet verbazen. :joy:

Wanneer ben je in Rijswijk? Ben de hele dag vrij dan

Over 2 dagen en in principe de hele dag. Cresselia hunten voor de shiny.

Ik zou een aantal raids mee kunnen doen… heb nog wat pasjes over van lapras day

Wij ook. Ik meen 49. Kwamen maar tot 35 Lapras raids nl.

Mag ik vragen wanneer jullie gaan beginnen met raiden in rijswijk? Kan ik kijken wanneer ik meedoe

Dat gaan we vandaag afspreken. We hebben nog wat extra telefoons mee gekregen, dus we gaan met 6 accounts op pad.:joy: Waarschijnlijk wordt het dus gewoon rijden, slopen en dooorrrrrrrr.

Heyhey zijn er mensen in de omgeving van Wateringen die een groep hebben om pokemon te spelen? In Wateringen en omgeving ken ik niet veel mensen die pokemon spelen

1 Like

Ja. Ik speel zelf vrij veel in wateringen

Ik woon zelf in Rijswijk en ben eigenaar van een groep daar

Maar de chat van die regio valt uit elkaar vanwege iemand die probeert alle touwtjes in handen te nemen… ik kan je een link geven voor de wateringse veld groep voor ex raid locaties, die spelen bijv. Bij “speeltuin Oostblok” kn wateringen

@Autofan1985 ik ga vandaag niet echt mee kunnen raiden denk ik :frowning:

Oh dat zal wel fijn zijn als je die wil geven !

@Snugger

@MrHeineken88 en ik wonen inde buurt. Mrheineken88 bij Monster en ik in Rijswijk

Ik verwijder deze weer voordat er rare dingen van vreemden gepost worden haha

Oh top dank je wel !

Heb je de lijst van linkjes voor groepen in de buurt opgestuurd

dit is waar mijn groep mee te maken heeft omdat de link gedeeld werd met het internet voor een te lange tijd. Nu is dit een aparte groep waar ik mensen van toevoeg in de echte groep, zodat je niet die nummers hebt die promoten hoe ze biologie in de praktijk brengen

jammer, wij zijn al bezig.