[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

111 checks.
6 shiny’s.

Na de eerste 4 zakte catch rate nog al…

Sowieso 306 Shiny checks gedaan met 15 daadwerkelijke shinies. 1/20,4 was bij mij de rate.

de eerste 4 was het 1:10, nr 5 was 1:15. De laatste ving ik net voor het einde.

NWTV is offciele Pokémon GO NL community
Groot pvp toernooi

1 Like

Het was ook een erg belabberde pokemon go nieuws site. Weet niet hoe het tegenwoordig is. Kijk er niet meer naar.

1 Like

Volgens mij zit kRe in Baden-Württemberg

Zonsondergang om 18:41 daar. Dan is het om 18:00 toch nog niet donker? En zeker niet om 17:00 al.

Vilshofen, Germany, ligt in Zuidoost Duitsland. Niet ver van Tjechië. Vandaag gaat de zon daar onder om 18:25.

Ze hebben daar ook een landklimaat. Kouder in winter en warmer in zomer

Hoe weet ik dit eigenlijk nog? Ik heb aardrijkskunde laten vallen :joy:

1 Like

tegenwoordig heb je als nieuws site meer aan NWTV dan aan GoHub. Het blijkt een crappy site maar zij hebben wel alle scoops. Nieuws als lucky friends, Alakazam raid dag, datamines vind je daar wel en daar wordt hier niks meer over gepost

Enige jammere is dat er ook de nodige duimzuigerij tussen staat, waardoor je niet meer weet wat nu klopt en wat niet. Daardoor neem ik Jeffrey niet serieus meer.

1 Like

Precies wat @Autofan1985 zegt.
Ik hoor die leaks via via toch wel. De helft blijkt niet waar te zijn, dan heb ik liever een site die bericht over de dingen die gegarandeerd komen als dat ik zelf moet gaan bepalen wat wel of niet gaat komen.
Zodra het uitkomt, komt het vanzelf op GOHUB.

1 Like

Hey mensen, gaat er iemand hier zaterdag nog hunten en stops spinnen in zutphen?

1 Like


Nee niet echt. Wel in den haag en delft

Ik ga waarschijnlijk Rijswijk, Wateringen en Den Haag onveilig maken.

1 Like


Mijn route

Wateringse veld, delft- en den haag centrum en oud Rijswijk zijn aanraders

@Autofan1985 een aanrader in deze regio is een fiets.

Is de auto van mijn vriend en zijn vriendin ook goed? :stuck_out_tongue:

En gefeliciteerd met je steenvis trouwens. :joy:

1 Like