Pojawiajacy sie blad error29

dzisiaj podczas proby odbicia gymu nie bylem w stanie wogole zaczac bitwy wyrzucilo mnie z gymu pojawil sie error 29 i nie moge krecic ani walczyc a do tego poksy mi uciekaja. Do tego wszystkiego cala reszta dziala pokazuje pokestopy poksy i gymy

“today, when I tried to rebound the gym, I was not able to start the battle, I was thrown out of the gym, there was error 29 and I can not create or fight, and the pokes escape me. To top it all the rest works showing pokes and pokes and gyms”

If you wait few minutes normally error 29 will go away. Spinning pokestops seems to help.

Jeśli poczekasz kilka minut, zwykle błąd 29 zniknie. Spinning pokestops wydaje się pomagać.

Spróbuj zrestartować swoją grę

Error 29 mostly means you got a softban wich disalllws your ability to use gyms for awhile. Imo it’s really annoying for me since, it has happened to me twice in three days. In the first time i got a call and got soft banned. The other one was just sudden without a reason.

musiałeś dostać soft bana. Innego wytłumaczenia nie mam

to jak sobie z nim poradzić. Z kąd sie on bierze. Czyżby błąd gry

Ten błąd znika po pół godziny, lub jeżeli zaczniesz walczyć w innym gymie i wygrasz choć raz.

I na przyszłość, pisz po angielsku, nawet z google tłumacz, bo nawet to coś pomoże w zrozumieniu przez większą społeczność :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like