[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Doen alsof je naar de wc gaat? Ik heb ook geen idee, zeg maar wat… :joy::joy::joy:

Nou het is gelukt. Nu wordt inpakken weer een uitdaging. Het doosje heb ik in mijn koffer gestopt. Maar goed, dat zien we dan wel weer.

Succes in ieder geval.

Heel veel succes, en al ga ik zelf nog lange na niet trouwen, een gouden tip: denk niet “wat kan zij voor mij doen” maar “wat kan ik voor haar doen”. Werkt positief :slight_smile:

1 Like

Woon al meer dan 3 jaar samen, en dit jaar zijn we 9 jaar bij elkaar, dus komt wel goed hoor :wink:

:grin::grin::grin:

Als trollende trollen getrold worden, worden ze boos. :rofl:

1 Like

Bendankt pidgey for xp

1 Like

Ja
Hij heeft het zelf “bekend”
I kreeg een erg onvriendelijk bericht van zijn account wat daarna verwijderd is en hij beweerd dat hij het booit berstuird heefy

2 Likes

Wat een top ochtend…
Klapt de koppakking van mijn auto er uit op de snelweg. Bij een oprit, in de spits, met een eindigende vluchtstrook. Klamme handen en een hartslag door het plafond… :sob::sob::sob:

Ik hoop voor je dat ze doorheeft wat je op “het moment” aan het doen bent. Die van mij had dat namelijk niet… Romantisch dinertje, na het toetje op de knieën, zoals het hoort, verhaaltje erbij en halverwege mijn verhaal onderbrak ze me gewoon met “wat ben je aan het doen, kun je niet op je stoel gaan zitten?” (Gelukkig was het thuis :smile:) Waarop ik antwoordde: “wat denk je dat ik aan het doen ben?”. Toen hoorde je bijna een kwartje vallen, gevolgd door een paar excuses en een Ja, ik wil. :smiley:

2 Likes

Je zal het in ieder geval nooit vergeten.

Ook zonder bril ziet mijn vriendin het ook wel, er zit een ledlampje in het doosje

Men zegt wel eens, “als je iets doet, doe het dan goed.”

Nou dit was niet helemaal de bedoeling, maar ik heb de koppakking er uit geblazen, cilinders beschadigd, zuigerveren gebroken. Kortop mijn motor opgeblazen.:boom:

:man_shrugging: ach ja, het was toch de bedoeling om naar een andere auto te gaan kijken, alleen niet zo snel.

2 Likes

:man_facepalming:

1 Like

Foutje in de planning zeg maar :crazy_face:

Je bent lekker bezig @MrHeineken88.

1 Like

Ja

1 Like

:rofl:

1 Like

Haha, ja ach. Ik ben goed in slopen zeg maar :boom::boom::boom:

:crazy_face::rofl::grin: