[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Wat een baggerweer.

heb ik er gisteren toch iets in gezet lol
@MrHeineken88

1 Like

Ik vanmorgen vlak voor de raid.

1 Like

Mocht iemand voor volgende week donderdag 13:00 een ex pasje willen voor in Rijswijk, ik kan iemand uitnodigen

Jammer dat die zo vroeg is, want moet tot 14:00 werken

Ik heb er een voor het seizoen


komt deze tijd jou beter uit?

1 Like

Helaas net zo ongelukkig, aangezien ik dan midden op een werkdag ff heen en weer moet rijden tussen Sliedrecht en Rijswijk. Als jij wat aan Color hebt kan ik je een invite sturen.

1 Like

Mijn Moeder heeft die. Maar ik heb tot 12:30 een toets. (Toetsweek)

1 Like

heb ook een pas voor 13.00u.
Een andere gym bij ons heeft zowaar een keer de ideale tijd van 18.00u en ik heb gelukkig een pas geshared gekregen. Kan er nu 2 op 1 middag doen dus overweeg nog een middagje vrij te nemen en er meteen 2 binnen te tikken.

2 Likes

om 13:15 uit bed gerold om mn deoxys om 13:35 te doen, 10 minuten voor die verdween. Opzich geen slechte tijd voor na de nachtdienst, maar om 14:00 zou ik ook niet erg vinden :stuck_out_tongue:

1 Like

en toen kwam ik er achter dat we op het werk de 28e een dag met toolboxen en meetings hebben…afgesloten met uit eten bij 't Zusje in Nijmegen… ‘aanwezigheid zeer gewaardeerd’

Daar gaan m’n plannen.

eens ff denken hoe ik daar onder uit kom.

2 Likes

Heb voor mezelf al een oplossing gevonden: gewoon m’n tweede (oude) telefoon meegeven aan m’n maat en succes ermee. :stuck_out_tongue: Hoor het wel als hij klaar is.

1 Like

Ik kan dan ook niet :man_facepalming:

Dan ga ik kijken of ik iemand anders blij kan maken

1 Like

Ben in NWTV toernooi er in eerste ronde uitgegooid :frowning:

Wat is dat voor tournooi?

Shity rate is debiel hoog. Nu op 1:10. Heb al 4 shiny

  1. Maar ~300 checks

111 checks.
6 shiny’s.

Na de eerste 4 zakte catch rate nog al…

Sowieso 306 Shiny checks gedaan met 15 daadwerkelijke shinies. 1/20,4 was bij mij de rate.