[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Heb er 2 klaar, de andere open ik als ik wakker wordt om 04:00 voor mijn werk

Je bent al bijna in Frankrijk. Het zal wel niet veel meer uitmaken nu. 4 gyms nu, maar niet langs snelwegen.

1 Like

Ik heb net een tussenstop gehouden bij de macDonalds in Reims

Nog 70 minuten rijden tot we er zijn

Toevallig iemand ook in center Paris Heijderbos deze midweek?

Wil je er een (shiny latias) ruilen wanneer je in Rijswijk bent?

Kom op. Beetje moeite er voor doen en je vangt hem zelf. :slight_smile: Heb niet echt de indruk dat hij enorm zeldzaam is eerlijk gezegd!

als jij daar 80k dust voor over hebt, en wat leuks in return sta ik daar wel voor open :smile:

en @Autofan1985: resultaten vallen tegen. Ik heb dit weekend 27 Latias gedaan met 4 shiny, mijn vriendin heeft er 23 gedaan en 0. Reversal heeft met een raidtrain er 30 gedaan er ook 0. Shinie legendaries zijn gewoon 1:20 en geluk hebben.

Unown G, shiny eevee/jolteon/pinsir/Mawile/plusle/wingull en CD staples

Kon ik maar raids doen deze week :joy:

1 Like

waaarom kann ik geen lugia of ho oh krijgen van onderzoekk !!!

Omdat je geen geluk hebt, denk ik.

Omdat Niantic zo nodig de Legendary Beasts en de Legendary Birds erbij moest doen! :persevere:

1 Like

als jij een unown G hebt die je kunt missen maak je mij ook blij, heb 14 unown maar die niet.
Dan kunnen we als ik in Rijswijk ben wel e.e.a. regelen. Niet per ongeluk je daily special trade doen dan :slight_smile:

Ik heb mijn tweede Lugia gehad. Ik 2 Ho-oh. Ik heb alleen nog steeds geen Zapdos. :man_facepalming:

14 :exploding_head:

Ok heb er 0. Ooit 1 gezien, in een gym…:tired_face:

3 in het wild gevangen toen de scanners het nog deden en de rest van events…

2 Likes

Met grote dank aan de scanners destijds, de events en het geluk dat ik iemand heb kunnen vinden die naar Chicago geweest is!

4 Likes

Nice die unown g kan ik missen idd

Ik heb ook een W over voor een andere keer @Punica