Die mannelijke Wobbuffet is van het Psychic event.
Maar dit vind ik wel vreemd: Op de kaart stond een Wobbuffet met lippenstift op, dus ik drukte erop, en bij de encounter was het ineens een mannelijke Wobbuffet🤔
Do you think what I think
Die mannelijke Wobbuffet is van het Psychic event.
Maar dit vind ik wel vreemd: Op de kaart stond een Wobbuffet met lippenstift op, dus ik drukte erop, en bij de encounter was het ineens een mannelijke Wobbuffet🤔
Do you think what I think
Ik ook niet. Ben al weer veel te lang op jacht geweest en ik blijf hem niet vinden. Ook degene met wie ik was had weer pech…
Had ik ook een paar keer. Ook met sneasel
Ik had precies het zelfde.
Ik ook.Wel raar dan
Identiteitscrises komen dus ook voor bij Pokemon.
DragWobbies
Whahaha-buffet
Die rebus snap ik ff niet.
drag queen
Vanavond Nederland - Duitsland
Maandag de Duitsers pesten op mijn werk.
Net mijn wekelijkse “buiten-mijn-gewone-speelzone-gebied-rondje-speelsessie” gehad. Ben door heel wateringen geweest. En naast het wateringse veld college, haaks op de arendallaan, was er een straat met 15 stops in 100 meter die ik nog niet gespind had.
Daarnaast 120 Shiny checks gedaan, en ik heb op het einde een Shiny eevee erbij.
Die Natu’s en Drowzees zijn me erg aan het pesten. Ik kan het echt niet uitstaan dat ik geen shinies kan vinden de laatste tijd. Maar ja, dat hebben we vast allemaal🤪
Ik kan nooit event shinies vinden behalve op community day
Ik vang altijd al shinies die ik al heb
Ik ook niet vaak, alleen met de Battle Showdown en Johto event had ik geluk. Zelfs op Community day heb ik wel eens pech gehad.