[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Ook, Mewthree!!!

2 Likes

Ik ben Soms in zeeland. Als ik in zeeland ben ben ik in Vlissingen of Hulst

@MrHeineken88

4 Likes

Zo jammer dat de aankomende keer op een maandag is, precies op een tijd dat ik minimaal 100km verwijderd ben de gym

1 Like

Het lijkt erop dat we dezelfde hoeveelheid Mewtwo Candy hebben. Alleen heb jij een gemaxte Mew2 en ik geeneen…

2 Likes

Ja inderdaad. Als het van 16:30 t/m 17:15 ofzo was had ik wèl kunnen deelnemen, maar nee hoor…

2 Likes

Als het om 09:00 was had ik ook kunnen deelnemen. Maar welke pannekoek van Niantic heeft bedacht om een EX-Raid op MAANDAG te doen ipv een zaterdag of zondag…
:man_facepalming: <-- Click er maar eens op :laughing:

2 Likes

Deze pannenkoeken —> :pancakes:

1 Like

Ik was trouwens net na middernacht nog niet op 50 dagen, nu wel, maar ja dat wordt wachten tot morgen.

Dacht dat Badges wel altijd direct uitgedeeld werden bij heb behalen?

Sommmige badges

1 Like

Oorspronkelijk wel. Niet meer. Ik kom nog regelmatig in omgeving Oostburg. Van de zomer nog een weekje op vakantie daar geweest. 3 nieuwe gyms erbij gemaakt :slight_smile:

1 Like

Spawnde een Granbull net (nu alweer een trouwens), en precies wanneer ik erop druk verandert het in een Yanma! Dat heb ik nog nooit meegemaakt :joy:

1 Like

Ik heb de afgelopen dagen iets vaker gezien. Klik op een net gespawde Pokémon en dan in eens een melding dat die er niet is. Nog geen minuut later op de zelfde plek de zelfde Pokémon.

Nee mar bij mij was het echt ineens een andere😂
Maar die melding heb ik ook genoeg gezien.

1 Like

Yanma=Ditwo :rofl:

Ja klopt, Yanma kan Ditto zijn (ik moet er wel bijzeggen dat ik Yanma’s als een gek heb gevangen, maar geen enkele Ditto). Wel een Hoothoot die transformeerde trouwens.

Mijn ei is kapot…

En mij Rattata

Omg
Komt er een zilveren pinap uit :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Haha nee hoor. Gewoon een bug. Sommige andere medals hebben ook foutjes. Gewoon iemand bij niantic die het verkeerde bestandsformaat koos toen hij in Paint zijn tekeningen opsloeg

:rofl:

WAt dacht je van ‘Heel Niantic’. Er zitten echt een hele berg met bugs in de game en dan heb ik het niet over bug-type Pokémon.

1 Like