[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

niet helemaal. zal je een bericht sturen over whatsapp of zo

Ik zag net dat je een axew hebt, is dat niet leuk lucky trade materiaal? Die van mij zuigt een beetje kwa IV’s

Die van mij waarschijnlijk nog harder :rofl:
Dus ja. :grin:

1 Like

beste GaldrithCB mag ik je mail om je in een app te zetten van WhatsApp

1 Like

Hij is al tijden niet meer online. Voor het laatst maart 2018

1 Like

Deze chat is lang niet meer gebruikt.

2 Likes

g e k o l o n i s e e r d

En hoe is het met de medenederlanders

Leef nog :crazy_face:

Gaat wel lekker snel die vaccinaties inplannen nu. Op dit tempo ben ik volgende week dinsdag aan de beurt om een afspraak te maken

That’s really close to where I’m from. Nobody I personally know has been affected.

Wel erg verdacht dat het steeds bij jou in de buurt is.

1 Like

Tja. Regionaal nieuws. Ik krijg vrij weinig van dit soort nieuws te horen als dit ergens anders gebeurt, zoals Dokkum om maar eens en plaats te noemen.

Surprise
This thread still exists

Groeten uit kaasland

Alleen wij nog :confused:

Wat een triest en verlaten thread is dit

Dat was hier ook al zo…

Het feit dat dit een van de laatste berichten hier was bevestigt inderdaad dat dit een extreem verlaten thread is. :rofl:

We zetten de boel wel op stelten hiermee haha
Zijn er meer regionale threads?

Er is er een voor Kroatië, maar ik spreek die taal niet.

Heb wel Antonio irl ontmoet

I don’t know, I just locked one because I could. It was about in-app purchases as well though.