[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Ik heb nu ook 2 100%. Verder 6 shiny Lotad en 9 shiny Castform als eindresultaat. Mag niet klagen. :slight_smile:

Hoe kregen ze dit in vredesnaam voor elkaar?!

Wedstrijdje vliegen, wie is er sneller de kogel of de F16… :man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming:

1 Like

@Brobraam wat wil je doen met best friends levelup? Timen of boeit de xp niet meer?

Open maar wanneer het jou uitkomt

@Autofan1985 snel je fruit inslaan :stuck_out_tongue:

Daar ben ik net langs/door/over gereden. Lekker zooitje. Van 5 naar 2 banen… DUURT LAAAAAAAAAANG :sweat_smile:

2 Likes

Dat dachten er meer, waardoor al die klojo’s door Ridderkerk kwamen. Was verdorie sneller van de oprit bij mijn werk dan van thuis bij de oprit. Normaal gesproken is de oprit halen ongeveer 1/4 van mijn reistijd. Nu 2/3.

@Robdebobrob
What ben je Dan day je my al de legendary dinner hour hebt

Reddit :stuck_out_tongue:

1 Like

Dacht dat die Diggletts boosted zouden zijn qua shiny rate, maar dit is nog erger dan normaal. Zit inmiddels op 0 uit pakweg 600…

Ze zijn 1 dag geboost denk ik.

Gisteren ook geen een gevangen en heb +5 uur rond gelopen en alle spawns zijn gecheckt. Heb de eerste dag weinig gedaan en had wel een Shiny, maar wil er nog een …

ik had er gisteren 4 en nu 5 totaal. vriendin zit op 3 en onze backup account zit op 4 + 1 sandshrew en 1 cubone.
Het zit ons mee :smile:

1 Like

Vandaag tussen het werk door ook een hoop gecheckt. Nul , nul.

Sandshrew had ik wel shiny: mijn tweede nadat ik er maart 1 uit een quest gekregen had. Nu die verdraaide Diglett nog! Al heb ik er maar 1, dan kan ik die tweede ook wel goedkoop regelen…

Ik heb geen shiny Sandshrew of Cubone. Wel een Diglet. Nu nog een 2e

update: gisteren in het laatste rondje nog een extra diglet voor mij en vriendin en zelfs een extra swinub voor haar. Volgens mij in totaal 17 shinies voor 3 accounts, terwijl we meestal maar op 2 account spelen. Goed event geweest :wink:

2 Likes

Je had er wel zin in, zeg. Ik heb ‘maar’ 1x Sandshrew en 1x Diglett. Maar ja, qua PokéStops en -Mons is het hier in Duitsland ook niet echt drukbevolkt, anders had ik wel meer kunnen hebben. Maar zoveel? Ik vrees van niet. :sweat_smile:

1 Like

Ik ben al tevreden met mijn 1 Shiny Diglett lol

1 Like

Ik niet. Ik wil meer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like