[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

in Duitsland doen ze nog aan slavenhandel zie ik.@punica

3 Likes

Mijn zwembad fikt af :sob:

Helemaal afgefikt. Triest om te zien.

45 jaar levenswerk in rook op.

Soort van ironisch, een afgefikt zwembad.

Maar wel jammer

@Punica volgende week zondag, wanneer je in Rijswijk bent, zullen we om 14:00 afspreken voor de broodfabriek voor die trade?

Interessante observatie: Gele spelers raiden minder als rode en blauwe tijdens Carnaval. 1 raid gedaan waar we met 3 gele waren, 17 andere kleur. Rest van de dag zie ik ook al constant alleen maar roden en blauwen aangemeld staan voor raids :sweat_smile:

1 Like

I know I’m going to sound like a butthole if I ask this, but I’m just curious. Does the Swedish Chef on the Muppets speak your language, or he just speaking gibberish?

Ik denk dat er sowieso minder gele spelers zijn

Ill check

I dont even understand what he says lol. Probably he is saying what the script says even the writer just mashes the keyboard

Have you guys seen Swedish chef on the Muppets? I’m really not trying to insult you but I just want to know if he’s speaking an actual language.

I just watched Some video’s of him and i cant even think of a language that sounds like that lol

It sounds like someone talking a text that literally is what you get when you mash on your keyboard.

The chef is awesome, ive got a hand puppet from him (from a promotional action) lying arround in my kitch to help me cook :p.
But no he doesnt speak Dutch. Its just gibberish.

Iets, maar over het algemeen is geel hier heel actief met raiden. Maar het zijn dus ook een stelletje zuipschuiten haha.

is goed. Zal je mijn 06 in PB sturen voor het geval dat. Forum zit ik alleen op onder werktijd dus als er iets mocht zijn moet je maar appen.

1 Like

In Delft is er een nieuwe Gym. Een vrij nieuwe stops is een gym geworden nadat er in Rijswijk een stop bij is gekomen. De stop is de Groene Haan, bij het tuincentrum Het Haantje. De Gym is deze:

Hier ook iedere keer nieuwe Stops en Gyms en soms ook dat redelijk nieuwe stops in Gyms veranderd zijn. Vraag me nog steeds of wanneer onze Ingress-spelers het speeltuintje bij me voor de deur opmerken. Zal binnenkort wel eens naar Ingress-spelers gaan zoeken. Misschien levert dat meer resultaat op. Zelf snap ik nog steeds niet heel veel van dat spel.

1 Like

Ingress is eigenlijk nogal heel simpel.
Neem 3 portals over, verbind ze met elkaar en boem. Doel gehaald.
Het nadeel is dat sommige Ingress spelers echt enorm die-hard zijn. Zo is er in mijn stad momenteel een “policy” dat het ene team geen nieuwe portals goedkeurt in het gebied van het andere team.
Kan me echt helemaal niks boeien wat ze elkaar aandoen in dat spel maar hier heb ik last van dus vind ik wel vervelend. Verder ook onsportief. Puur spelbederf.

Maargoed, maar ffe uitgeweken naar een andere wijk in de stad. Morgen (als de sync gebeurt tenminste) weer 3 nieuwe gyms en een zooitje stops erbij :slight_smile:

2 Likes

Bij mij nog niets nieuws kunnen ontdekken. Misschien dat ik morgen ff tijd heb om naar lvl 6 door te gaan in Ingress. Medals gaan ook al aardig. Heb er nu drie, maar die gaan wel lukken. Deze zomer moet lvl 10 well haalbaar zijn.