[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Zijn bij mij in het dorp maar 2 gyms

Het weer was een beetje van slag vandaag. De animatie liet regen zien, maar volgens het symbooltje was het bewolkt. (Uienradar zei wel dat er regen kwam, maar die 1,5 druppel telt ook niet echt. Vond die regen geen probleem, want heb nog geen Rainy castform.

Das normaal
Bij bewolkt zie je soms beetje regen

Ik heb ze niet geteld, maar toch zeker een stuk of 15. Zal zo eens ff op een kaart gaan kijken.

Ik heb even geteld, 20 gyms in mijn dorp + 4 in het gehucht wat door mijn dorp omsloten is.

Die Pokéstop bij de buren moet lukken, die gym misschien ook wel :stuck_out_tongue:

Ook in de animatie achter de Pokémons?


Kunnen 2 mensen deze post liken?
Bevoorbeeld @magoose6 en @MrHeineken88

1 Like

Thx beide!:grinning:

1 Like

Voordat je in Ingress pokestops kunt aanvragen ben je een paar maanden verder. Level 10 Ingress wordt gelijk geacht met PoGo level 35 en is veel werk.
Zou er goed over nadenken voordat je er aan begint.

1 Like


Hebbes!:grin::grin::grin:

1 Like

hi

2 Likes

Srrysly XD
Waar heb je al die likes aan gegeven

Aan jullie

1 Like

post je nu echt nieuws van een slechte website terwijl het zelfde nieuws te zien is op GoHub?

1 Like

Niet alles is hetzelfde😉

Hoe bedoel je slecht?

?
(Waarom die controle)

op de forums van nieuwssite A een post van nieuwssite B posten is Bad Taste. Als nieuwssite B nog een slechte site is ook is dat alleen maar erger.
En ja, ik vind NWTV een slechte site. Veel te veel reclame, veel te veel ‘klik hier voor volledige bericht’ en veel te veel andere games.

Als ik nieuws zoek voor PoGo ga ik naar een PoGo dedicated site, niet 1 die waar ze alles behandelen:

De nieuws post zelf:

Dan zijn de nieuwsberichten op Gohub toch veel beter?

Het is smaak, maar ik vind het niks. Iedereen is natuurlijk vrij om iedere site te gebruiken die hij/zij wil

Ik had er nog nooit van gehoord XD

Ik zie NWTV wel eens voorbij komen in de delft groep… maar nergens anders. Ik dacht dat het een regionaal game blad was of zo

Ik denk dat deze week Volbeat en Illumise gaan switchen.Een paar dagen voor Safari Zone Dortmund werden Lunatone en Solrock geswitcht.Deze week is GO Fest,dus misschien gaan ze switchen.