[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Nu waarschijnlijk twee haha

Nee. Geen een.

Ik zag er net twee in een kwartier.

Trouwens, de gps en/of Pokémon Go is een beetje in de war. Ik heb vandaag al 5.5km gelopen, op een bureaustoel… :rofl::rofl::rofl:
Was vergeten Pokémon Go uit te zetten :rofl:

1 Like

Dit gaat nergens over, inmiddels 7.2km. Nou ja. moet het maar zien voor de KM die ik onderhand al gelopen heb en niet door Pokémon Go werden geregistreerd. :thinking:

Kunnen @Jormdeworm , @KingQ07 , @Brobraam en @MrHeineken88 op Deze link klikken?

ik heb geklikt.

Moet ff een paar stops een slinger geven, ben door mijn gifts heen. Kom er zo weer een paar tegen dus voor de avond heb je er weer een :slight_smile:

1 Like

Ik bedoel de link in de reply

Joh dat heb ik altijd op mn werk. Thuis ook maar wel minder. Best makkelijk tijdens deze speciale ei events.

Heb wel eens een “gratis” 0.5km, maar vandaag was het totaal wel heel erg. 3x 2km eieren en 1x 5km ei.
Gewoon een totaal van meer dan 11km. ach ja. Werkem de gebrekkige GPS/ en standsmechanismes eens een keer in mijn voordeel.

Ga ik ook maar eens proberen. Krijg ik wellicht nog eens zin🤣.

Ik heb het nu ook thuis, mijn “poppetje” rent zich het apelazarus. Van huizenblok naar huizenblok. Geen idee wat Niantic gedaan heeft, maar ik vind het wel best. Ik ben nu passagier van de eettafelstoel(er zitter wielen onder, dat dan weer wel). :rofl::joy::rofl:

2 Likes

Heb het ook wel eens. Hij rent bij mij zelfs wel eens over sloten heen uit het niets, of, wanneer ik aan het rijden ben, dat m’n mannetje gewoon se hele tijd door de sloot loopt ipv over de weg. Nou ja🤷🏻‍♂️

Ik ben denk een vogel, zit op mijn krent en de eieren komen vanzelf uit :rofl:

:joy: Bedankt voor de tip. Dan ga ik eens wat vogels inhuren :nerd_face:.

2 Likes

Nog 1 click!:grin:

Bendankt Niantic :grin:

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 Likes

Wat?

Ik denk dat @Pokemon het over die Chansey heeft.

Waar Pokémon over praat is de machop :wink: