[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Ultra league rewards, denk ik

300 great,
400 ultra
500 master

Unless you lose. then i know master is 300. not sure about the others

1 Like

Oh ok. Doe meestal Great. Daarom had ik het niet opgemerkt. :man_facepalming:

Zo maar eens kijken of ik nog een Kirlia raid kan vinden. Moet nog een mannelijke hebben. De Ralts die ik heb zijn max 62%. Ook is er geen Ralts te bekennen in mijn omgeving.

pfff ongeveer 80 Pokémon gevangen, veel sneeuw in Pokemon Go (niet hier, grijs en nat baggerweer), maar geen Snow Castform of shiny vandaag.

1 Like

Hier een stuk of drie Snowy Castform, een Sinnoh Stone en een shiny Grimer. Ook vandaag was weer een mooie dag. :grin:

2 Likes

Oh en ook nog een wilde Abomasnow en Glalie. Ook een hoop Snorunt. Alleen vandaag al meer Snorunt gezien dan in heel 2018 (buiten het kerst-event).

1 Like

Alleen die Sinnoh stone was mooi en mijn 86% Bronzor die ik acht mijn huis heb gevangen. De rest valt wat tegen. Ik ben ook naar Lotad opzoek geweest, maar die heb ik nu niet hier. Morgen maar eens wandelen in Hoek van Holland. Daar zitten ze wel, moet er nog 6 hebben.

Snorunt heb ik ook wel gezien, een stuk of 5 gevangen.

1 Like

Het viel me wel op, geen Gen 4 van de nieuwe wave gezien, geen enkele ook niet op de “radar”.

Ik zag een Combee maar die zat helemaal aan de andere kant van het water dus dat zou vreselijk omrijden zijn.

Die heb ik gistere 1x gezien en gelukkig kunnen vangen. Ik vond ook dat er bijzonder weinig raids waren deze middag. Heb een Exeggcutor raid gedaan. Bij de rest was tier 4 of 5. Nu een Tier 3 over een half uur, maar daar ga ik denk niet meer heen, heb wel weer genoeg gelopen vandaag. Koud bagger weer.

Iemand al een nr 5 Spinda, ik niet.

Ik kwam wel dit tegen:

Zo, weer thuis. 4,5 uur buiten geweest, 136 Pokémon gevangen, geen shiny’s, maar wel genoeg candy om mijn Normale & Shiny Swablu te evolueren.

1 Like

Welke Shiny swablu? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heb er nog geen een gevonden voor je, maar ik heb het onthouden hoor.

Zin in een battle?

1 Like

Zeker. Drie battles meteen?

prima
stuur maar als je zo ver bent

1 Like

Ik stuur er een asap

1 Like

Stone en dust!

Alleen dust