[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Koud was het zeker. Had bevroren vingers na 2 uur en 7km lopen. Maar ik heb wel een Trier 5 raid met 14 man gedaan. En gevangen.

1 Like

Ja, die bevroren vingers had ik ook. Heb ook 7 km gelopen denk ik.

Nice!
Ik heb er zojuist een gedaan.

2 Likes

Eindelijk mijn Lugia!!!

1 Like

Te veel Tier 5 raids nu in Delft. Ik sta natuurlijk weer bij de verkeerde. Komt geen hond.

1 Like

Waar ben je? Misschien is daar een call voor in de delft raid groep

Watertoren. Tot 14:30 Kyogre. Heb het a even discours gegooid maar die staan denk bij het station.

Er komt niemand dus ik ga naar weer eens werken. :rofl:

Zie hem vanmiddag weer, dus zal het door geven. :stuck_out_tongue:

Vwb feebas day: Wat een waardeloos event was dat! Enorm lage shiny rate (mag echt in mijn handen knijpen dat ik er om 13:55 nog 1 kreeg) en research quests die irritant langzaam te voltooien waren voor een 3 uurs-event. Met name de hatch an egg was echt een blok aan het been wat dat betreft! Verder waren de spawns teleurstellend. Een 3 hours lure-bonus had wat dat betreft enorm geholpen, want heb genoeg lures aan gezet zien worden.

Voor in de stad was het voltooien nog te doen. Maar als je wat minder stops en spawnpoints in de buurt hebt ben je de lul. En dan die lage shiny rate. In het event thread staan een artikel en ook een linkje naar “Trainer Tips” die het al het slechte event tot nu toe noemde!

Zelfs in delft centrum was het niet makkelijk idd. Niet veel mensen hebben het. Ik was gaan lopen in een groep van 6, alleen ik had hem Shiny.

Ja ik snap Niantics gedachte hier ook eigenlijk niet. Op community day maak je altijd nog wel kans op een shiny zelfs als je maar 2 stops in je buurt hebt. Dat lukt bij dagen als deze natuurlijk ook niet… Zeker niet als je na 40 quests nog niks krijgt.

2 Likes

Sneeuwt het een keer, heb ik geen sneeuwweer in Pokemon Go!!! :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Ik wil mijn sneeuwvorm Castform!!!

3 Likes

Heb ik ook last van. :disappointed_relieved:

Sneeuw gezien, maar alleen maar regenvorm castform gezien. :tired_face:

Ze spawnen volop in het hof van delftpark

Niet? Ik echt al vanaf 6 uur vanochtend.

Nu eindelijk sneeuwweer en…

1 Like

Ik heb hem nu ook. Heb ze vandaag al meer gezien dan in 2018 & 2019 tot 22-01-2019 in totaal.

Ik had er tot nu toe 2 op de nearby, maar nooit gezien. Nu al een stuk of 10 op de nearby, maar 1 gevangen.