[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

En ik werk in Delft.

1 Like

Hoever zijn jullie met Meltan? Ik ben bij 6/9.

Morgen maar op exeggcute jacht. Gelukkig zijn ze niet zo zeldzaam.

Ik moet nog een paar Raids en dan ben ik bij 7.

Same for me

Nog 3. Druk weekend echter dus zal niet hard gaan.

Ik heb genoeg raid passen, maar goed, dan moeten er wel genoeg trier 1 en 2 raids zijn. Met dit regenachtige baggerweer heb ik geen zin om lang buiten te staan.

1 Like

Exeggute moet ik er nog 2,die komen hier haast niet voor, en ik moet nog 6 raids. Maar een raid joinen en weglopen is al voldoende om een stapje verder te komen… Alleen een raid vinden op de momenten dat ik buiten ben valt tegen…

1 Like

I’m not making fun of you guys at all but just going to share a story. Me and wife and kids watched the new Santa Claus movie on Netflix last night. Every time he talked to the Reindeer it sounded like what you post here. I showed my kids what was posted here and they are fascinated by the double vowels. I told them this was the language spoken by the Vikings. Keep it up, I love it. One of you will probably insult me in your own language but I don’t care.

1 Like

Ik ben morgen in Delft en Rijswijk. Genoeg gyms daar voor een aantal raids.
Hopelijk nog een paar Exeggcute.

1 Like

De gym hier midden in het park is EINDELIJK een EX-raid gym geworden (toevallig ook nu voor mij de dichtstbijzijnde EX-raid gym) :smiley:
Hopelijk komt er net voor/na community day uren zaterdag een leuke raid op. Kan die gelijk getriggered worden.

1 Like

Is het een wissel Ex-raid gym?

Zit al dagen het internet af te speuren naar een koopje voor een droger in de schuur. Net een gevonden voor maar €90,- :grin:

Nee, de andere 2 gyms in die cel zijn allemaal geen EX-raid. Er was gewoon iets vreemds aan de hand.

We haven’t insulted you, yet. :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ik heb de film nog niet gezien. Als het blijkt dat hij daarin Duits tegen die rendieren praat komen die beledigingen misschien nog wel :stuck_out_tongue:

1 Like

Meltan Quest ergens midden vorige week al afgerond, crappy IV. Inmiddels al 2 keer meltan box geopend en had daar de eerste keer al een 93% uit. In huidige tempo over 2 weekjes Melmetal

Meer dan een halve dag verknalt met ICT’ers die er niets van snapten. :man_facepalming:

gewoon 3 shiny’s vandaag, waaronder een 89% Pikachu.

1 Like

Ik weet niet of ik de komende dagen gifts kan geven. Heb een gebrek aan stops hierzo.

Geen probleem