[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Parijs staat op de snelwegborden
“PARIS 100”
Nog 1u en 20 min tot DLP

1 Like

Huh? Maar ik had 88 notificaties en het waren allemaal likes van @JimDaRaider :joy:

1 Like

Ik heb er net stuk of 75 kunnen geven en ben mn Regular alweer een poosje kwijt :stuck_out_tongue:

1 Like

4 shiny Beldums in 10 minuten heb ik!

2 Likes


2 beldum totaal. Geen shiny. Verder niks gespeeld

2 Likes

Ongeveer 50 beldum, geen enkele shiny.

1 Like

7 shinies in het eerste halfuur, 1 in de laatste halfuur, daartussen helemaal niks. Ik heb ook een uur en 15 min niet gespeeld tijdens deze CD trouwens.

@Brobraam @MrHeineken88 mocht ik jullie ooit IRL tegenkomen kunnen jullie er allebei wel een krijgen hoor, ik weet niet wat ik met 8 shiny Beldum moet🤪

4 Likes

Ik ruil er een binnenkort met iemand van school denk ik
Maar thx

1 Like

Ook goed

1 Like

Gaat denk ik een stuk sneller🤪

1 Like

8 shiny’s wtf :exploding_head:

Hoeveel beldum heb je dan wel niet totaal gevangen?

2 Likes

Niet eens veel

1 Like

Vaag. Ik heb er 50 gevangen, voornamelijk in de 1e 2 uur en geen een shiny’s. :weary:

2 Likes

Ik had er echt 7 in het eerste halfuur en eentje in het laatste kwartiertje ofzo. Weet alleen niet wat ik met zoveel shiny Beldum moet🤪Traden denk ik.

2 Likes

Had er vijftien voor CD geloof ik, eentje is gefled.

2 Likes

Toen shiny Roselia kwam ving ik ook niets. Een week 2-3 later na het event pas.

1 Like

Ik ook niet. Toen wist ik niet eens dat de shiny rates verhoogd waren. Later ving ik hem een keer, op precies dezelfde dag als mijn eerste shiny Wailmer.

1 Like

Nog nooit een beldum in het wild gezien, komt hier denk ik niet voor, dus ik zat er wel klaar voor vandaag. Resultaat: 120 gevangen, slechts 1 shiny

1 Like

Had er 4 gezien voor het event maar ze zijn zeldzaam.

1 Like

:pray:t2:

4 Likes