[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

@Pokemon?

@Orangewolf ik stuur je wel een linkje in PM voor whatsappgroepen in onze buurt.

Hmm daar had ik nog niet eens bij stil gestaan. Ik denk de maker ook niet.

2 Likes

Mja enigszins. Maar ik heb er niet echt moeite mee. Het is niet exact hetzelfde en uiteindelijk zijn dat “gewoon 2 s’en in runen alfabet”. Dit zijn gewoon 2 bliksemschichten.

@MrHeineken88 bij de Dr. H J van mooklaan en Titus brandsmastraat bij de stop “mozaïek bankje stervoorde” is een spinda quest

Daar kom ik vandaag en morgen niet meer. Morgen naar het ziekenhuis. :tired_face:

1 Like

Sterkte. Misschien heb je volgende keer wel de ballen om naar buiten te gaan ;ρ

1 Like

Sterkte @MrHeineken88

1 Like

Of niet. :rofl:

1 Like

@MrHeineken88 heb je ook een pasje gekregen?

Grappig om te zien dat er zo veel Nederlanders op de gohub zitten

1 Like

Quick hunt gedaan net, nog geen shinies. Ben wel blij dat Ralts heel erg geboost is op dit moment, heb al bijna genoeg candies voor een Gallade en een Gardevoir.

1 Like

Wat voor pasje?

Loop jij nu rond met Barbapapa? :crazy_face:

1 Like

Ja, Barbapapa moest even uitgelaten worden🤪 dankzij de Female event heb ik een overdosis aan Ralts candies gekregen.

@MrHeineken88 ik heb z’n naam veranderd🤪

2 Likes

Ik heb veel luvedisk. Nutteloze beesten. Ik zie ook meer Clefairy, maar die heb ik nog niet kunnen vangen. Wel iets meer ralta, maar niet heel veel.

2 Likes

Ik zie ook echt extreem veel Luvdiscs. Een uur geleden zaten er drie om een Natu heen. Ik kan nog altijd niet geloven dat ik shiny Luvdisc niet heb gevonden…

1 Like

Ex pasje

Ik heb er een voor plaquette op bank. (Naast de watertoren en het kalf)

1 Like

Die ga ik niet vinden. Ik ga de deur niet meer uit denk.

Ik zie zelden een Wobbie, nu met dat vrouwenfestival in eens heel veel, maar wat doet die mannelijke Wobbie daar dan weer tussen :rofl::rofl::rofl: