[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Dan moet je nu wel opletten met wat je zegt. Ik heb een waarschuwing gekregen omdat ik iemand die lui was, lui noemde en dat mag niet blijkbaar. En dan ben je ineens geen Regular meer :stuck_out_tongue:
Niet dat er nou zoveel interessants in die lounge area gebeurt.

Ik noem die luie daarom ook stenen in de Regular chat als ze weer eens codes posten. En als ik over luie mensen praat doe ik dat in z’n algemeenheid. Ik probeer te voorkomen dat ik op dean has spelen. Maar wat zijn die lui die alleen een code droppen en nergens naar kijken irritant.
Ik heb wel eens op mijn kop gehad van thorned, maar dat was via PM.

1 Like

Op z’n minst zie ik dat jullie allebei geen officiële waarschuwing hebben gekregen, dus zo heel erg zal het niet zijn.

Dan zal het een gebrek aan likes geven zijn geweest :stuck_out_tongue:

2 Likes

Het was geen officiële. Meer een standje.

1 Like

Een flag zie ik.

Ja ik ben het

1 Like

@Brobraam Evolve 3 slowpoke or exeggcute - girafarig

1 Like

Zal ik langsfietsen straks
Dank je wel

[edit] laat maar. Heb er een dichter bij huis gevonden

Aangezien voor Fietsers het bruggetje naar delft op de prinses beatrixlaan afgesloten is zal ik in plaats van de van rijnweg af te fietsen na planetenpark langs de snelweg richting de lange kleiweg fietsen om vervolgens naar delft te fietsen richting school. Dus misschien dan wat nieuwe gyms goud krijgen :joy: zoals event plaza en Zonnewijzer

Voor mij een topper. Die girafarig is een rot beest dat steeds net voor mijn neus verdwenen is.

2 Likes

Heb pas een gouden gym. Maar dat is meer omdat meestal geen zin heb om 5 of 6 Pokémon uit een gym te knikkeren. Meest ga ik naar Instinct gyms en dump er ff een bij.

2 Likes

Ik stuur je in pm linkjes voor quest groepen den haag

@Robdebobrob zijn wij al vrienden in pokemon go?

Nope, heb alleen lokale vrienden waar ik mee raid (en @Pokemon uit VS voor de afstand).

1 Like

Will je dat ik een cadeau stuur?

Ik heb daar een geschenk van gekregen, jij of brobraam

1 Like

Nee hoor. Ik heb er nog genoeg die open moeten :wink:

stuur er gewoon een :wink:

Even eerlijk, vinden jullie dat logo op die petjes van pikachu niet een beetje veel lijken op die van de Schutzstaffel?
Ik denk zelf dat het er heel veel op lijkt behalve dat de tweede s een beetje gedraaid is