[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

2 curveballs idd

Jammer dat er geen XP event aan komt. Als ik aankomend weekend de hele boel laat evolueren, dan kan dat nu al 133.000xp opleveren. Dat verdubbelen zou leuk zijn :stuck_out_tongue:

@Punica Jammer dat er geen Ekans of Clefairy zijn voor de Field Research

2 Likes

Ik mis iets. Waarom is dat zonde?

1 Like

Die zijn nog al rare bij mij. Heb niet eens genoeg candy voor een evolutie.

1 Like

Heb je zo bij elkaar gelopen toch? Het is niet dat je moet wachten op een goeie dus gewoon waggelen, evolueren en nooit meer naar omkijken :stuck_out_tongue:

1 Like

@MrHeineken88 bij die groene brug bij de gist en spiritusfabriek spinda quest

By the way, dat is “make two nice curveballs”

Dan heb ik zojuist zonder het te weten een Spinda quest voltooid😂

3 Likes

dan snap ik nog steeds niet waarom je mij tagged.
Maakt me verder niet uit maar ik snap het niet :wink:

1 Like

@Punica omdat je hierzo een link naar een GoHub artikel gepost hebt die alle mogelijke Quest Encounters can dit moment bevat, maar er geen Ekans of Clefairy voor @MrHeineken88 bij zit, denk ik.

1 Like

Weet ik. Er is nog een andere spinda quest, ik dacht bij het herdenkingsmonument bij de spoorovergang op 't Haantje. Weet het niet zeker meer.

1 Like

Bingo, je gaat door voor de koelkast :crazy_face:

2 Likes

Ah. En die had ik net niet gepakt. :joy:
Ik sta al 2 dagen in de watertoren trouwens. Kan je me er morgen misschien uitgooien? :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

Morgen niet, overmorgen gaat wel lukken. als ik had gekeken, ik heb vandaag daar wel de stops en gyms een slinger gegeven. Ben zelfs ff bij 't kalf wat te eten gaan halen :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ik die tas

1 Like

Echt niet de koelkast?

1 Like

eh wat ???

1 Like

Hoelaat heb je daar gegeten?

Koelkasten zijn ideaal, om je bier koud te houden.:crazy_face::crazy_face::crazy_face:

2 Likes

Heineken of hertog jan? :ρ
Ik drink nog geen bier.

Heb het alleen opgehaald. Was rond 11:30.

Soieso Heineken, maar een Hertog gaat er ook wel in. Of een Speciaal biertje.
Ik heb een bierapp om bij te houden wat ik voor bier op heb, sta op 56.Maar dat is niets vergeleken met een kennis, die zit nu op 468.

1 Like