[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Heb ze alle drie gevangen tijdens het Kanto event, dat weet ik wel.

ik ook, maar ze zijn rare

Er zat een omanyte nest, nu een geodude nest, hier:
Oude Zwethpad
https://maps.google.com/?q=52.023125,4.322001

En bij planetenpark zit een plusle nest

Er zit er een in het Poptahof. Maar heb 1 candy nodig voor Omanyt. Maar die kan ik evt ook geven van de algemene Candy stapel. maar heb nog 4 kabuto nodig. Ik ga voor mijn werk naar het nest in Ockenburgh

Dat nest staat niet eens op in de Nest Atlas van The Silph Road.

Ockenburgh kom ik nauwelijks lol. Wel eens bij Poptahof, als ik wel een sushi wil halen voor in de pauze. (Bij de appie bij Martinus nijhoflaan)

Nog een stukje verder dan het Poptahof zou een Drowzee nest zitten, maar dat gebied komt niet in aanmerking voor een nest. Het nest zou naast de flats bij de Voorhofdreef zijn.

Ik heb genoeg drowzee, maar geen goede iv’s. Moet ook nog een Poliwirl
Ekans en Clefairy zijn het probleem.

Ik heb gisteren nog een Ekans gehaald. Volgens mij bij de PokeStop die ik naar jou gegift heb. Als de Gift ‘Koe’ heet, dan was het daar. En een wilde Victreebel, die zat er ook. Die had ik nog nooit eerder gevangen.

Waar zit “Koe” ongeveer, er zijn nog al wat “Koe” stops.

Ik wacht nog heel even met openen van de gifts. Mijn Bag zit vol maar heb een paar 2km eieren die in een paar honderd meter na uit gaan komen.

Ouddorp.

Oh dat is een beetje uit de richting als ik om 21:45 op mijn werk moet zijn en nu nog moet eten. Heb gelukkig wel net mijn laatste Poli gevangen.

Als de normale migratie over 2 dagen weer plaats vind, hoop ik dat mijn lijstje voor mijn kanto evolutie marathon nog wat aangevuld kan worden. Ekans en Clefary zijn echt rare. Ik heb meer Skarmory gezien en gevangen dan Ekans of Clefairy. :dizzy_face:

Clefairy heb ik veel gezien bij de pokestop “bullseye” bij de van kinschotstraat, delft

Helaas is het kanto event over. Maar over 2 dagen is er weer een migratie dus ik hoop dat ik er weer een aantal zie dan

Ik zal als ik wat nests vind het jou wel melden

XD

1 Like

Inderdaad, kan nu gelukkig weer m’n reguliere Pidgeys en Rattata’s vangen. Heb ze alleen het hele Kanto-event niet gezien :thinking:

1 Like

Ik wel. Meer Pidgey dan er voor zelfs.

1 Like

En weer een nieuwe Spinda:

1 Like

Ja klopt. De opdracht was 2 Curveball Throws of zoiets. Zal straks even nakijken wat het was.

1 Like