[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

ik heb alleen maar die bal in een moer pokemon :stuck_out_tongue:

dit klinkt ongeloofwaardig. “Zwitsers schip”
Zwitserland zonder echte zeeën…

2 Likes

Het is een schip dat onder de vlag van Zwitserland vaart. Er varen ook schepen onder een vlag van landen uit de zandbak van Afrika. Dus zo gek is dat niet hoor.

@Orangewolf
Je woont dus bij station moerwijk on de buurt? Waarschijnlijk zitten we bij elkaar in wat whatsappgroepen

Nog maar een paar dagen jagen op missende Pokémon om alles te kunnen late evolueren. Als ik alles bij elkaar heb, dan laat ik alles achter elkaar evolueren. Samen met de 2 openstaande Celebi quests en een lucky Egg kan dat zomaar eens 89000 XP in een half uurtje opleven. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Moet nog 40 Pokémon vangen met Pinap Berry’s en dan ook nog naar de Prof transporteren. Dat wordt dus nog een aardig klusje.

Moet ook nog 3 Pokémon met een beter IV vinden voor de Evolutie.

Nu de kaart maar eens doorspitten voor nesten. :nerd_face:

1 Like

Nou, die dex ga ik voorlopig niet vullen zonder dure trades ben ik bang. Heb meer gelopen dan anders, misschien wel 50 eieren uitgebroed en wat krijg je als dank, Alolan en Mr. Mime :face_with_symbols_over_mouth:
De komende dagen heb ik te weinig tijd om te lopen dus (voorlopig) geen Farfetch’d, Kanga of Tauros voor mij.

1 Like

ik zit op 27 eieren; 3 tauros, 1 zo’n rot clown, 1 farfetch’d. 22 alolans.

Vandaag ga ik weer een hoop eieren uit krijgen, misschien zelfs 4 of 5.

Zijn jullie allemaal hardcore players ofzo? Ik heb pas 1 7KM ei uitgebroed en ik ga eerst alle eieren die minder kilometers vereisen uitbroeden.

Heb veel coins gespaard, nu kon ik een Ultrabox kopen, maar ben bijna door de incubators heen.

ik zit inmiddels op minstens 78 en ben de tel al kwijt hoeveel regionals ik heb gehad. Opbrengst is hoe dan ook zeker goed, heb van vanalles al een goeie :smile:

Ik heb er 8 gehatcht. Nog niks ultra cools of zo

Ik heb niet bijgehouden hoeveel eieren maar ik heb qua regionals 3 Farfetch’d, 2 Kangashkan, 3 Mr. Mime en 1 Tauros er bijgekregen. Na die Tauros ben ik gestopt met mn super incubators gebruiken, maar mn infinite gebruik ik nog wel voor 7km eieren.
Mocht je er nog 1 nodig hebben raad ik je aan toch nog ffe wat 7km’s uit te lopen. Je hebt nog maar iets meer als 4 dagen he.

Totaal niet hardcore, maar toen de bekendmaking van de regionals kwam, al mijn 2KM eieren gehatched, geen stops gespind totdat de regionals gereleased werden zodat ik geen nieuwe eieren kreeg. Toen kwam er vakantie en daarin heb ik echt heel veel gewandeld waardoor er veel eitjes zijn uitgebroed (met mr. mime als resultaat :face_with_symbols_over_mouth:) Iemand trouwens nog een alolan Sandsrew of Vulpix nodig? Ik heb er van beide een stuk of 7 :smiley:

Ik ben pas level 33 en al m’n legendaries komen uit research omdat ik totaal geen tijd heb om te raiden en mocht ik tijd hebben ze toch niet alleen aan kan. Ik heb bijvoorbeeld ook nog geen MewTwo, ook nooit een ex-raid pas gehad.

Jeg er ikke egentlig Norsk. Men dette er en kul idé. Best lykke til med shinies og annet. ha en god dag.

Ik ben ook een 7KM ei aan het lopen op dit moment. Maar ik vraag me af: Als ik ze bewaar tot 1 oktober, maar wel in September (na de ultra bonus) de eieren uit Gifts gekregen heb, kan ik dan nog steeds regionals krijgen? Aangezien dit nooit anders geweest is.

Takk !!

Jup, de pokemon wordt bepaald zodra het ei in je inventory komt. Dus uit oude eieren kan je nog gewoon regionals krijgen.

Oké. Ik schrok al bijna😅 Ik had namelijk mijn hele collectie al volgespaard met 7 kilometer eieren.

:rofl: