[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Ken Ik. Alleen moet ik niet helemaal naar monster fietsen

Rij ik toch bijna Chansey plat met mijn fiets…
Alleen heeft Pokémon Go blijkbaar een bug, die al langer bekend is, dat de AR pics niet opgeslagen worden…:triumph:

opvallend veel Pory’s en Chanseys vandaag…

Ja? Niet hier, in elk geval. Wel veel Oddishes en Koffings, maar ja…

die zie ik al dagen. 2 chansey’s gevangen en een stuk of 4 pory’s. Heb nu genoeg Pory’s om de eerste evolutie te voltooien, maar ik wacht denk nog even tot ik een hele goede gevangen heb,

Ik heb geloof ik nog geen één Porygon gezien tijdens dit evenement.

Bendankt

Conclusie: Jullie hebben allemaal veel te veel geluk denk ik :thinking:

1 Like

Het uiterlijk is ook veranderd volgens mij, sinds het begin van het event.

Dat is cool

Ik struikel over de starters de laatste dagen, bulbasaur is welkom voor de 40 grass pokemon, voor celebi, maar die verrekte excellent curve Ball… Iemand tips?

Vooral veel bulba’s en squirtle’s, watq:crazy_face: minder Charmanders.

Je heb net zeker nog een bulba’s gevangen.

Zoek ff op YouTube voor je excellent curvebal. Daar staan een hoop how to vids.

As we speak gelukt op een charmander, die vluchtte… Met curveballs kom ik haast nooit verder dan great, hoe klein die cirkel ook is :frowning:

Entei

Excellent curve is heel makkelijk
Ik zit nog vast bij hatch 9 eggs ik heb maar een incubator

Ik weet niet hoe maar op een of andere manier ben ik er best goed in. Gooi ze best vaak. Van de week zelfs een Excellent Curveball throw op een Magikarp. Dat was me nog niet eerder gelukt.

Excellent gooien is het enige wat ik kan in Pokémon GO🤷‍♂️
Als daar een medal voor was kon ik nog ergens beter in zijn dan urbans

2 Likes

Tijdens de mew quest lukte het ook pas op een snorlax omdat ie zon hele grote cirkel heeft, maar entei stond al wel bijna klaar, nog 2 stamps

1 Like

Nog een tip: Probeer met een gewone Pokeball (en een Pinap mocht je hem vangen). Als je een Ultra Ball gebruikt, heb je minder kansen. Of nou ja, dan vang je hem sneller. Laat ik het zo zeggen.

1 Like