[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Bendankt Niantic :grin:

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 Likes

Wat?

Ik denk dat @Pokemon het over die Chansey heeft.

Waar Pokémon over praat is de machop :wink:

Als we internationaal konden traden had ik je een stapel Machops gegeven. Die Chansey, die zou ik veel leuker vinden.

1 Like

Het is de IV die ik wil :wink:

Oh. Was zijn IV goed?

Ongeveer 10% zoals gebruikelijk :japanese_ogre:.

:thinking:

heb goede iv machops nodig, toen ik evolueerde, heeft de machamp een dubbele stalen moveset
ik heb geen eindeloze types.

@Pokemon Nederlands aub

Ik sprak Engels voor de andere persoon

Dit is Dutch chat

Maakt niet super veel uit denk ik. Wel leuk om te zien hoe gevorderd @Pokemon is met Nederlands! Hij zal waarschijnlijk ERK A2 halen inmiddels

3 Likes

ERK A2?
Wat is dat

1 Like

Europees referentie kader

1 Like

http://taalunieversum.org/inhoud/erk-nederlands/over-het-erk

Het ERK onderscheidt 5 vaardigheden (lezen, luisteren, schrijven, spreken, gesprekken voeren) en 6 niveaus van taalbeheersing, van beginner tot bijna moedertaalspreker. De niveaus gaan uit van zogenaamde can-do-statements, waarin wordt beschreven wat iemand kan in de betreffende taal. De niveaus heten van laag naar hoog: A1, A2, B1, B2, C1 en C2. Niveau A is van toepassing op basisgebruikers van de taal. Zij kunnen zich in talig opzicht nog niet zelfstandig redden. Wie op B-niveau functioneert, wordt een onafhankelijke taalgebruiker genoemd. Zij kunnen zich wel zelfstandig redden in de nieuwe taal. Wie de taal op C-niveau beheerst, is een vaardige gebruiker. Zij spreken de taal met groot gemak.

:man_student::nerd_face:

2 Likes

Dat dus
Maar ik heb zelf het woord “moedertaalgebruiker” nooit gehoord of gekend haha. Ik gebruikte altijd de Engelse variant “native speaker” lol

Ik zit met Engels op B2, C1 & C2(verschild per vaardigheid) :nerd_face:

Ik ook denk ik. Ik spreek Engels met een groot deel van zelfs mijn Nederlandse vrienden :joy:

Alleen spreek ik gegarandeerd Nederlands als het gaat om bijvoorbeeld scouting termen als overvliegen