[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Altijd😉

1 Like

Oh
@Punica over het ultra friends gebeuren
Als je mij een gift stuurt zal ik m morgen rond 7:00 am openen

Oh dat. Dat heb ik bij een screenshot van een Psychic Pokémon.

Ik heb 2km eieren gehamsterd :stuck_out_tongue: Dan heb ik eerder plek voor regionals :stuck_out_tongue:

1 Like

Iedereen ff opletten dat je niet voor 22:00 je kado’s opent. Ander heb je niets aan je ei.

Hier een handig linkje.
https://www.worldtimebuddy.com/?qm=1&lid=8,2759794,2747891&h=8&date=2018-9-13&sln=13-14

Citaatje uit “Linkje”:

the start time is vague, only the Japanese article clarifies that 7km eggs picked up from the September 13th at 1PM PDT onward are eligible to be the regionals.

Om 22:00 slaap ik al :sweat:

Ik nog niet, maar lig wel in bed. Ik haat ochtend diensten, want ik wil niet om 04:00 mijn bed uit. Maar ja het is niet anders. Ik heb wel weer een vrij weekend.


Pokestop

1 Like

Dit wordt in het nieuwe submission systeem geweigerd, want het zou de brandweer kunnen hinderen.

Werkelijk? Wauw

@Brobraam, we kunnen best iets afspreken voor Ultra friend levelup, maar niet om 7 uur 's ochtends, dan slaap ik nog net de laatste paar minuten.

Ik heb nog een kado staan dus als je een tijd noemt kan ik triggeren, kan ook andersom.

1 Like

Misschien om 17;00?

ik ben om 5 afgewerkt, zal ik dan openen?

edit: bij geen nieuws wacht ik gewoon, geen haast van mij uit:)

Prima! Zal ik een ei regelen
[update] mijn ei staat aan!

gelukkig kosten niet alle friend level ups zo veel moeite :smile:

1 Like

Jep! 100k exp binnengekomen hier. Nog 5,65 Miljoen exp te gaan

2 Likes

Haha Ik ga vanavond als het goed is ook weer een lvl omhoog naar 29 als ik de ultra friend status bereik met @Pokemon

Edit, er stond 20, maar dat moest natuurlijk 29 zijn

1 Like

Zo, een plekje vrij in de eierzak. Nog 2 uur te gaan.
Ik open en stuur iedereen z’n gift rond 22:10 (10 minuutjes extra zekerheid voor als de klok van Niantic achterloopt)

2 Likes

Zo, het eerste ei is binnen. maar @Pokemon is niet online :sob::sob::sob: dus jammer geen 100k XP