[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

wij zijn zeer actief met een grote groep, hierdoor triggeren wij de gyms iedere week wel en weten we na een half jaar exact welke het zijn.

Voor nieuwe gyms is de guide van Gohub ideaal om uit te zoeken of gyms Ex gyms zijn of niet.
Daarentegen zijn wij weer zo actief met raiden op die gyms dat we er vanzelf wel achter komen.

zo heb ik voor de laatste 2 nieuwe gyms gisteren al gezien dat het geen EX gyms, en de 2na laatste wel (Gym heet ‘lippen’ en hebben we gisteren al een EX raid gedaan terwijl de gym er pas 2,5 week is).

Voor jou @Jormdeworm, ik zie je vaak replyen op de mewtwo posts dat je weer geen pas hebt. Als je weet welke gym een EX gym is hoef je er alleen maar een keer te raiden. 1 keer is vaak al genoeg. Zolang er door anderen genoeg raids gedaan worden zal er een EX raid op komen en krijg je geheid een pas.

Het enige wat je hoeft te doen via de guide is de Overpasss Turbo link te gebruiken. ga naar je area, klik op uitvoeren en alle gyms in blauw gebied zijn EX gyms. En dat komt zeer nauw. We hebben gyms die op 5m² “park” staan en zijn echt EX gyms, terwijl we ook een gym hebben die 2 meter buiten het blauwe gebied staat wat een groot park is, en is geen EX gym.
Voorbeeld van de nieuwe gym Lippen bij ons:

image

de gym zit op precies op het blauwe stuk bij het Linnenplein, dus EX gym.

Dus, zoek de EX gyms, en doe er een raid. Klaar. Zolang er genoeg geraid wordt door anderen komt het dan goed. Als je dan nog geen pass krijgt kom ik je persoonlijk helpen met triggeren.
Let wel: zodra er een ex pass uitgedeeld is op een gym, spawnen er geen raids meer tot de EX raid is geweest. Zo kun je EX gyms ook herkennen; zie je 9 dagen geen enkele raid op de gym, dan zit ie op slot en is het een EX gym

2 Likes

Ik wou dat ik een EX gym in mijn dorp had

Ik zal er eens naar kijken. Thnx!!

1 Like

Hebben jullie trouwens een keer een ex raid gehad waarbij jullie niet aanwezig konden zijn?

In februari had ik er een voor in Hulst, maar ik ben maar een 15 jarige in de buurt van den haag :joy: en afgelopen maand stond ik in de file met mijn ouders. Dus ik heb er zelf twee gemist

Nog nooit gehad

1 Like

heb er nu 2 van de 11 gemist. Maar alleen maar omdat de doordeweeks en overdag zijn en mijn backup die kon spelen gestopt is met PoGo.

Heb al 13 mewtwo…:joy::rofl::rofl::joy::open_mouth:

Ik maar 2
Ik ben echt lucky :star_struck:

Ja
M’n enige Pass​:joy::joy::joy:
Maar dankzij @Punica weet ik nu eindelijk hoe ik ze kan krijgen, scheelt weer.
Maar voorlopig hoef ik ze niet want op maandag/dinsdag rond 14:00 gaat me niet lukken.

1 Like

nog 6 weken met het huidige schema dan vallen ze weer in het weekend.
Ze zouden ook later op de dag kunnen vallen, maar heb het de laatste tijd niet gezien. Op het moment zijn ze allemaal tussen 12 en 3 uur waar ik ze ooit wel een tussen 5 en 7 heb gezien.

Dat is wel nice. Is dat Oss?

yup

Update:
Sinds gisteren weer een nieuwe gym in de stad. Dat maakt nu 6 nieuwe sinds de start van 2018

Omg ik heb maar 2 gyms in hele weide omtrek van 3km

Hoi Belgische speler hier.

Hoi!

1 Like

Hoi

1 Like

Hoi

2 Likes

Kan iemand helpen met die badge dat je 100 likes krijgt en ook 100 likes geeft?en die badge dat je op een van je comments 10 likes krijgt?

2 Likes

En hoe krijg je trust level Regular eigenlijk?