[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

De stats van een shiny vind ik niet zo belangrijk. Het is mooi mee genomen als ze goed zijn. Maar het is een shiny :stuck_out_tongue:

1 Like

2 accounts, 8 shinies - 5 voor mij. Nog geen IV’s gecheckt want daar had ik niet eens tijd voor😂
Zal even opzoeken in hoeveel encounters

1 Like

5/156

1 Like

Wow bij mij zat behalve die kluster helemaal niks

Ik had ze alle5 gevangen tussen 13:00 en 13:30 :face_with_monocle:

1 Like

Heb er 6 totaal, geen zin om naar buiten te gaan, ben lui vandaag.

Deze had de beste IV😉

1 Like

Nou lekker dan, heeft de planning er weer een wijziging in gegooid… zit ik met een collega die alleen terreinwerk mag doen. Mijn CD naar de kl*te… :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

1 Like

Je hebt tenminste nog 6 shinys
Ik heb er pas 1

1 Like

1 shiny, 5 gewone…:tired_face:
Nu 12 gewone…

Geen shiny in de eerste driekwartier. Straks maar even een groter rondje maken dan

1 Like

Ik kom niet verder dan de voordeur :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Huh? Hoezo dan?

1 Like

Omdat de planning weer wat gewijzigd heeft waar ik weer eens niets van wist. Anders had ik gisteren wel meer gaan vangen. De collega waar ik mee zit mag niet alleen in de loge draaien, omdat hij daar niet volledig ingewerkt is.

En het ergste is nog wel dat ik geen eten mee genomen heb met het idee dat ik wat lekkers kon gaan halen, een patatje of zo. :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Het is toch best een talent van planners, je dag vergallen terwijl ze niet eens aan het werk zijn :skull:

4 uur gespeeld totaal
1 shiny totaal
Geen 100iv

weet niet wat er aan de hand is, maar alle eevee zijn in eens verdwenen. Die beunhazen van Niantic liggen weer te slapen op het toetsenbord.

Zie je wel, boos worden helpt. In eens een shiny. :blush:

Kom op @KingQ07, je kan het. :wink:

1 Like

4 shinies in 10 minuten, nice.

3 Likes

Die insence werkt ook waardeloos eigelijk. Je vangt er 1 tot 3 pokemon extra mee in een half uur. Een lure module lijkt mij tot op heden beter werken.

Zo jammer dat ik geen stop voor de deur heb, heb nog 9 lures, ben door mijn incense heen.

1 Like