[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Porygon spawnt helemaal niet vaak. In mijn pokedex heb ik nu 29/29.
Maar een tijdje terug zat Porygon nog in 10K eieren (heel vaak gehad) en is hij een een level 3 raid geweest.
Daarom heb ik toch 3 porygon Z en zit ik op toch nog op 233 candy.

Beetje jammer dat ik zondag pas op de zelfde plek ben als waar ik em gevangen heb.

Daar in tegen, zaterdag wel ff naar Brabant. Bied ook weer een andere omgeving :slight_smile:

Z is nog niet uit

Heb zomaar het vermoeden dat Z & 2 door elkaar gaan hier.

2 is er nu al
Z komt nog

Daarom denk ik ook dat ze door elkaar gehaald worden door @magoose6 en @Punica.

1 Like

typfoutje, bedoelde 2 ja

1 Like

Twee shiny plusle vlak voor mijn vertrek vorige week zaterdag om 0900. Daarna weg geweest tot gister middag. In de tussentijd niks gedaan met elektronica aangezien dat niet handig is om mee te nemen op Een scouting kamp

1 Like

Ik ga voor community day eevee edition op zaterdag naar delft trouwens. Kom je ook? Zal grappig zijn. Jormdeworm zag mij eens in een gym staan toen hij op schoolreisje was, en een meetup lijkt mij wel leuk na dat geval

1 Like

Ik vind het moeite niet waard

Ik ben - zoals altijd op CD’s - in Dordrecht. Goeie plaats wel voor CD’s.

1 Like

En mijn wens komt uit,
IK KAN EEN REGISTEEL DOEN!!!

1 Like

Succes
Ik zal m moeten missen denk ik😢

2 Likes

Heb m
En als ik je ooit zie zal ik ruilen
Ik ga naar plaats beter dan kijkduin over paar weken(waneer registeel er is)

Waar? Misschien Komen we elkaar tegen. Over vier weken ga ik namelijk naar een gebied iets ten zuiden van Magny-le-Hongre

Ik ben dan niet in Delft. Ik lig dat waarschijnlijk bewusteloos op het strand te cremeren. :rofl:

Ik heb het belachelijk druk op mijn werk. Dus een rustig weekend zonder wat dan ook staat in de planning.

Geen tekort aan gyms hoor, staan er genoeg op het strand :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Registeel is er al…

1 Like

Waarschijnlijk bedoelt @KingQ07 „Wanneer Registeel er nog is.”

3 Likes

Of Regirock

1 Like

Nee ik ga vlak voor ze wisselen
En ik ga naar Oberhausen