[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Ik heb een raidgroep en ik heb van hier van het forum wat codes toegevoegd voor de distance badge. Ik krijg elke dag zeker 20 pakjes.

2 Likes

Tja, wat je krijgt moet je terug geven toch. Maar hoe kom je aan die pakketjes dan?

1 Like

Stops spinnen natuurlijk. Ik heb een vaste routine waardoor ik elke dag altijd minimum een 15 minuten speel. Veel met de auto.:wink:

2 Likes

Ik tuf ook in z’n 1 over het terrein van mijn werk. Mijn voeten zijn niet geschikt voor 10k+ per dag :stuck_out_tongue:

Zit er een maximum aan het aantal pakjes in je BAG. Ik heb er 10.

1 Like

Ja 10 is maximum. Maar als je ze allemaal uitdeelt, krijg je er weer nieuwe. Het is ook niet te doen te voet, de stops liggen hier veel te ver uit elkaar. Je krijgt ook niet altijd van elke stop een pakje.

2 Likes

A okj, Zelfde meganisme als de Free Raid Pass.

Thanks voor de info.

Ik heb wel veel stops en gyms hier en op mijn werk. Maar die eieren zijn drama, die afstandsregistratie is waardeloos. Ik zou eigelijk eens met gps aan op mijn 2e telefoon een eind moeten gaan lopen en kijken wat een verschil dat geeft. Mijn gevoel zegt misschien wel 50%

1 Like

Een snelle gsm is belangrijk ja.

Je kan zoveel pakjes verzamelen als je wilt,maar je kan er maar 20 openen per dag.

2 Likes

Mijn game telefoon is een Nokia 8 Sirocco, 2gb meer ram dan de S8 (en ook sneller).

Je kan er 20 openen, maar hoeveel kan je er sturen naar 1 persoon?

1 Like

Mag ik een guide aanraden? ipv 20 forum posts over en weer :sweat_smile:

Deze bijvoorbeeld

3 Likes

1 pakje per dag per persoon. Gsm zou voldoende moeten zijn.

2 Likes

Zeker, komt u maar door met een linkje :wink:

Edit, je link was niet zichtbaar toen ik het bovenstaande tikte… :sweat:

1 Like

Ja eigenlijk wilde ik je zelf laten zoeken. We zitten tenslotte op Pokemon GO HUB, dus waarschijnlijk is daar wel het 1 en ander te vinden. Wat meer zelf moeite doen zou sowieso van veel mensen wel fijn zijn.
Maargoed, dit gaat wss sneller.

2 Likes

Die had ik dus gewoon gemist, de site heb ik al aardig uitgepluist, maar dat vrienden gebeuren had ik nog niet gezien. ach ja, ben ook nog maar een Pokémon Go & Hub groentje.

18 juni pas begonnen :stuck_out_tongue:

Bedankt voor de tip.

Geen shinys…

Jammer, dat is pech

Ik heb een mazzel week denk ik zo, heb gewoon een Porygon gevangen.:star_struck::star_struck::star_struck:

1 Like

Ik denk dat de spawnrate verhoogt is. Zie nu in eens ook een porygon in een gym.

Porygons…
Ik vind ze zo cool maar ik wordt er mee doodgegooid, ik heb genoeg candy voor Porygon-Z en ik heb al 2 porygon 2

547 candy hier en heb al 3 -Z’s. Heb er in totaal 59 gevangen/gehatched. En dat in 2 jaar spelen. Zo common zijn de dus ook niet.

Ik had er ooit een in een Gym gezien, maar nooit een Spawn. Tot nu dan.