[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

?
10 charmander

Plusle & Minun

3 Likes

Lol XD
XD
XD

Hmmm goeie, ga eens kijken of ik een ingres speler kan omkopen :grin::money_mouth_face:

1 Like

De update heb ik binnen. Nu eens kijken vanuit mijn bed of ik veranderingen kan spotten anders dan de “bug fixes”.:rofl:

1 Like

Ik heb het idee dat je sinds vandaag(misschien gisteren al) dichter bij een Pokestop moet staan om deze te kunnen draaien. Naar mijn idee 7-8 meter zeker. Iemand anders dat ook opgevallen?

1 Like

Heb ik niks van gemerkt. Misschien had je even last van gps-drift.

Kan
10 char

De ring was ook kleiner, maar vandaag doet alles weer normaal.

3 Likes

Iedereen een beetje succes met het vangen van de nieuwe en event Pokémon?

2 Likes

De Digletts houden van errors maar voor de rest lukt het op zich wel

2 Likes

Heb nog geen hele goede IV Alola Diglet gezien. maar vangen gaat zonder moeite. Geodude het zelfde.

Vandaag de eerste Minun, gelijk een shiny en een shiny Plusle als 3e.

2 Likes

Na 12 uur hunten geen shiny plusle/minun

1 Like

Ik heb er ook niet meer gezien, ik ben al heel wat uurtjes bezig, eerst in Delft, nu in 't Westland.

2 Likes

Ok ik ben in klein dorpje aan het hunten maar gewoon
12 UUR
GEEN SHINY

2 Likes

Ik vond het ook bizar. Ik zat nog koffie te drinken met mijn collega, beetje wakker worden. FF Pokémon go openen en toen had ik een shiny Minun.

Ik ben vanaf 05:15 met wat onderbrekingen bezig. Ik heb een shiny Minun en Plusle. Moest ook wel een keer geluk hebben.
Met Squirtle had ik alleen 2 gewone shiny’s, geen zonnebril Squirtle, laat staan een shiny zonnebril squirtle.
Het event met de shiny Roselelia had ik ook geen geluk. En daar zijn er wel veel van gevangen, de gyms zaten er ineens vol mee.

2 Likes

Geen zonnebril aquitle?
Heb jij geen stops?

1 Like

Ja wel, maar ik kreeg die opdracht niet. Heb op mijn werk een aantal stops en een gym, in de omgeving ook. Je had maar 3 uur, heb me rot gezocht, maar helaas niets. Ook geen wilde gezien, alleen in Gyms :sweat:

3 Likes

10 shiny Minun, 1 shiny Plusle, Pichu met hoed en eindelijk na zo’n 50 alolan eieren 3 alolan vulpix op een rij. LEUK weekend gehad!!!

2 Likes

Hoe kom je eigelijk aan die eieren?

Ik heb 2 shiny’s. Ben eigelijk best wel te vrede. Bij shiny’s doen de stats er voor mij ook niet zo toe, daar heb ik de normale voor.

Ik had al 2 Pichu’s met hoed, een M en een V

2 Likes