[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

We arent gossiping lol
He Made a joke

1 Like

Lol it’s cool I don’t care

1 Like

@Pokemon did lol

1 Like

Er staan mensen in ZIJN straat waar hij van vind dat ze daar niet horen…

2 Likes

Ik heb die ook. Maar ik kan er wel bij zijn

@MrHeineken88 het AD is niet het meest betrouwbaar tegenwoordig;

  1. Outdated news
  2. Oliebollenscam, het zijn de mensen die het meest willen betalen die het hoogst komen
  3. Niet altijd even accuraat
1 Like
  1. er is niks van hem. straat is gemeentegrond en in het bericht ook aangegeven als reden dat Niantic eerst niks wilde doen.
  2. Zoals ik al zei, ik kom uit Oss, ik weet waar het is en ik ken onze community. Als je last hebt van wat PoGo-ers spoor je niet, want zo aanwezig zijn we echt niet. Het is Oss en geen Kijkduin tijdens de piek van PoGo. Een gemiddelde BBQ geeft meer overlast.
  3. Ik kan me best voorstellen dat het raar is als er een auto voor je deur staat en er iemand op 4 telefoons bezig is, of dat er eens in de zoveel tijd een groepje van 10-15 volwassenen op hun telefoon bezig is in de speeltuin voor je deur, maar is dat overlast?

Die Kevin is een zeur, en dat AD-bericht is overdreven, en seriously outdated.

3 Likes

Er werd ook niet over buren gesproken…

Tenzij elk huis in die straat zijn eigendom is, de stenen in de straat door hem betaald zijn en er een hekwerk omheen staat is er daar niet zo heel veel van hem.
De stad waar ik in woon noem ik ook MIJN stad, maar dat betekend niet dat ik mag bepalen wie er allemaal wel en niet inkomt.

Een fatsoenlijk gesprek was handiger geweest van deze meneer.

1 Like

Weinig zinvol denk. Dit is zo’n vastbijtertje… “Ik heb besloten dat jullie hier niet horen, dus zorg dat jullie weggaan.” Als ik een Lvl 10 ingress zou zijn zou ik zijn straat helemaal vol zetten met stops. (Ja je kan stops dichter bij elkaar krijgen met een trucje, maar die ga ik natuurlijk niet hier zeggen.)

1 Like

Haha, ik ben bekend met dat trucje :wink:

2 Likes

@MrHeineken88 morgen tijd vrij on te ruilen?

Nee dan zit ik vast in Hoek van Holland.

Waar ben jij eigenlijk een lifeguard @MrHeineken88? Afgelopen vrijdag was ik met wat vrienden bij strandslag 2 (nabij de zandmotor)

Voorbij de watertoren tot 's-gravenzande en de Zandmotor is ook deels mijn werk gebied. Bij reddingsbrigade Monster.

Hallo allemaal! Speler vanaf dag 1 met een pauze van n jaar…
Samen met mijn dochters loop ik regelmatig een rondje in Oss, maar ik tref weinig andere spelers. Ik wil graag meer raids gaan doen!

1 Like

@Punica en @Kevin260709 wonen in Oss. Ik woon nabij Delft

Welkom in ieder geval!

Ik werk in Delft, maar woon in Het Westland. Welkom.

1 Like

@Punica of @Kevin260709 kan je mij mischien de link van de whatsapp groep doorsturen ik woon ook in Oss en ik zoek een Pokémon app