[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

image

Alweer naar Disneyland? :yum:

Nee, “gewoon” Parijs morgen. Daarna Disney haha

image

Struikel niet over alle stepjes op straat :stuck_out_tongue:

1 Like

Ik doe meestal ingress met de step

Naja,amper nu

In Parijs heb je leenstepjes. Meer dan 20 duizend. Die schijnen daar over de stoep te dwijlen.

1 Like

Zeker. Net zoals in LA vgm

Blij dat die stepjes in Nederland nog verboden zijn.
Die zwerffietsen in Delft zijn al irritant genoeg.

1 Like

Graag ff joinen.

1 Like

Beste mensen.

Ik ben op zoek naar een pokemon GO groep voor in den haag, liefst in de buurt van zuiderpark. Heeft iemand een idee waar ik zo een groep zou kunnen vinden? Ik vind het ook niet erg om een stukje te fietsen zodat ik alsnog bij een groep kunt joinen.

Hoop iets te horen!

Zeker. Woon er vlakbij haha
Pm me je nummer dan stuur ik je een lijst met linkjes van groepen in onze regio

1 Like

Iemand recent een gesponsorde stop of gym gezien in Nederland?

Bij zoetermeer zaten er veel maar die zijn er niet meer

Kyogre brengt lekker weer met zich mee… Zo ffe 2 tussen de buien door doen en weer gauw naar huis.

1 Like

Het is hier as grauw. Er kwam niemand naar de raids, en had nog 8% batterij dus ben maar naar huis gegaan

Veel afmeldingen vanwege het weer, en ik geef ze geen ongelijk. Nogsteeds een groepje van 15 man ongeveer op mijn rendevouz punt. 2 gedaan en toen vond ik het wel weer leuk. Zeker omdat de 2e een 96% shiny was (wel maar 14 atk maargoed).

Iets wat wel jammer is: van de 5 gyms die echt heeeeeel dicht bij elkaar liggen waren er 2 een ander raid level, en 1 kwam het level 5 ei pas om 18:28 omdat het ei al eerder spawnde.
Maakt voor mij niet uit, maar vervelend voor mensen die er snel veel achter elkaar willen doen.

1 Like

Ik heb geen raid groep. Ik ben vaak te laat als er wel is een keer een groep is.

Heb alleen een Kyogre, maar die is van de vorige keer.

Vragen of je er bij mag. Dan kan je optijd aansluiten :wink: