[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

Je hebt wel een paar interessante, maar ook bij jou zijn dat je enige. Degene die je dubbel hebt heb ik zelf allemaal ook dubbel.:joy: Zo te zien zou het je eerste Swablu zijn? Zo ja, wordt het wel een dure grap.

Candy & dust. Nog een?

Prima

Is verstuurd

Er gaat iets mis. Stuur je me nog een request?

Pfff weer geen stone. Nu maar hopen op de 7th day streak.

Jammer dat je maar bij 3 battles een reward krijgt

Hebben jullie ook gemerkt dat Pokémon als Snorunt, Drifloon, Bronzor, Snover maar zelfs ook Abomasnow en Glalie sinds dit weekend veel meer common in het wild geworden zijn? Ik in ieder geval wel… Vandaag zag ik letterlijk een Abomasnow en een Glalie in zes minuten. Een kwartier daarvoor zat er nog een Glalie in de Sightings. Zelfs een Snowy Castform in Windy Weather.
Wat ik denk is dat Pokémon die geboost zijn in Snowy Weather meer common in het wild geworden zijn. Maar hoe verklaar je dan die Drifloon overal? Mijn guess: Pokémon boosted in Foggy Weather zijn ook veelvoorkomender. Wat denken jullie? (Ik zal er binnenkort ook een topic over maken.)

—Edit—
Ik zie de bovenstaand genoemde Pokémons tijdens elk weer, Cloudy, Windy, Snowy maakt niet uit.

1 Like

Naast de normale migratie lijken er steeds vaker kleine migraties tussendoor te zijn.

1 Like

Iemand meer last van dit irritante euvel: Pokémon Go is wel 3 keer vast gelopen vandaag. Daar heb ik normaal nooit last van.

Ik niet. Wel dat ik op mijn telefoon niks kan kopen in de shop

Kan het nu nog niet uitproberen, te weinig coins.

Heb vanmiddag 7 Palkia vanuit de auto gedaan met 3 man. Dan is het goed te doen als je een beetje gyms hebt waar je fatsoenlijk kan parkeren (daar zoeken we ze op uit).

De Draco Meteor variant is wel echt een uitdaging hoor. 1x 20 en 1x 12 seconden over. En dat was nog wel met iemand die 2x maxed togekiss en 2x maxed Gardevoir had die boosted weather cloudy hadden.
Kan het afraden met Dragon types. 2x rejoinen dus kost je minstens 12 MAX revives (anders ben je te traag).

1 Like

test ✢


Test ✦ ✧ :sparkles:

De tekst kan wat simpeler. Gewoon < Table > is voldoende. Style opties werken niet.

Celsius (°C) Fahrenheit (°F) Description
-273,15 °C -459,67 °F absolute zero temperature

Ik verveelde me een beetje…

1 Like

Klopt

Rick is geblokkeerd. Mag niet van Oma. :rofl:

Lol ik probeerde met html een code te tikken dat er een embedded YouTube video is die laad als je deze topic opent en automatisch afspeelt. Maar dat lukte niet

1 Like

Op dumpert werd dit schijtnummer zo vaak in de comments verstopt dat ik de oplossing gevonden heb. Gewoon de link in de blokkeerlijst zetten en klaar.

1 Like