[Regional] Dutch Pokémon GO player chat

(For everyone who is English: this is a place for players from the Netherlands to chat)
Hallo Nederlandse spelers!
Hier kunnen wij praten :wink:

5 Likes

Hoi

2 Likes

Hoi, best leuk idee he?

1 Like

Theoretisch wel maar vgm is er niemand anders die Nederlands is hier

1 Like

Jawel, @Robdebobrob dacht ik

1 Like

Er zullen ongetwijfeld nog veel meer Nederlandse spelers rondspoken hier, waaronder ik

2 Likes

Yes, but i dont see the point for this…
Ik praat al nederlands in 2 pokemon whatsapp groepen en 5 telegram groepen in mn stad. Het idee van dit forum is internationaal dingen delen. Jezelf per taal afzonderen is jezelf in de vingers snijden naar mijn mening.

1 Like

Daar heb je wel een beetje gelijk in. Idd dit is om internationaal vrienden te maken, maar vgm is KingQ07 nieuwsgierig wie er Nederlands is.

Ik begrijp je standpunt overigens wel

1 Like

Ben ik de enige hier die nooit de kans krijgt om raids te doen(rural) en dit een een goed idee vindt?

1 Like

Of anders posten we gewoon screenshots en dat soort stuff hier

2 Likes

Bij ons in het dorp is het wel lastig om een lvl 5 raid voor elkaar te krijgen, daarvoor moeten we eigenlijk naar een grotere plaats 15 km verderop waar we ook in een raid groep zitten

1 Like

Letterlijk hetzelfde wat ik heb, met dezelfde getallen lol.
Waar woon jij in Nederland

1 Like

In Noord-Holland, voor trigger en lvl5 raids ga ik naar Schagen

1 Like

Ik woon in de buurt van den haag. Niet super moeilijk om een lvl 5 te halen hier maar wel als het ineens zo koud is. Nog geen raid gehoord in de whatsappgroepen

1 Like

Oss, NB. Grote actieve groep via Whatsapp (250 man+). We hebben 6 confirmed EX gyms van de circa 30 gyms in de stad. In de direct naastgelegen dorpen nog eens 4 EX gyms.

Door onze grote groep geen moeite met raids, alleen doordeweeks overdag is het heel rustig met animo (logisch ook). Ik zit op dit moment op 309 legendary raids, wat voor een stadje als Oss veel is. Ik heb maar 1 iemand in de groep die er meer heeft, niemand anders komt in de buurt.

We hebben ook een hele sociale groep, iedereen kent elkaar en ongeacht team kleur kan iedereen (meestal) heel goed overweg met elkaar. We hebben met onze Instinct groep al diverse events gehad; BBQ, uit eten, gezamelijk hunten, we hebben zelfs een keer met 20 man alle gyms geel gehad wat heel leuk was om te doen.

2 Likes

Nice

1 Like

Bij mij zijn er ook genoeg mensen in whatsappgroepen. Zelf beheerder van er een zelfs. Maar ik merk dat in sommmige groepen mensen power hungry zijn en ze zeggen “ja drie waarschuwingen en daarna lig je er uit”. Prima bij mij maar ik maakte vandaag dus voor het eerst volgens hun een fout. Ik zag die in, en zei dat ik het inzag en verklaarde mijn fout (in 1 bericht van nog geen 5 regels) en ze kicken mij. Maar ja er zijn nog minimaal 3 andere groepen van hetzelfde gebied

1 Like

Ik heb een groep van 100+ mensen alleeb is bijna niemand actief omdat het zo koud is. Ik ben echt de enige die gewoon door de kou loopt.

1 Like

Ik zie mezelf al in die beschrijving. Vanochtend half uur weg geweest om twee honderd procent iv Pokemon te vangen, achteraf had ik zoiets als “wat doe ik met mijn leven” :joy:

1 Like

Ik zit niet in een Pokémon GO groepsapp😂 Bij mij (ZH) zijn er ook te weinig mensen om mee te raiden, ik vind het een beetje irritant beginnen te worden, dat geraid.

3 Likes